Hummingbird gaat Windows 2000 Server ondersteunen

De connectiviteitsproducten en bedrijfsdata-oplossingen van Hummingbird maken volledig gebruik van de vergrote verschaalbaarheid en betrouwbaarheid van Windows 2000

North York, Ontario (Canada), 19 april 1999 - Hummingbird Communications Ltd, een toonaangevend ontwikkelaar van ondernemings connectivity software, heeft bekendgemaakt Windows 2000 Server te ondersteunen en de verbeterde schaalbaarheid en betrouwbaarheid van Windows 2000 in komende generaties connectiviteits- en business intelligence-producten te zullen verwerken.

De samenwerking met Microsoft is er altijd op gericht de beste producten die beschikbaar waren voor het Windows-platform op de markt te brengen. Hummingbird was de eerste leverancier van connectiviteitsproducten die zich verbond aan Windows NT en zich daarmee een leidinggevende positie op de markt voor Windows NT veroverde. De talrijke verbeteringen in het nieuwe besturingssysteem zullen de geavanceerde eigenschappen en hoogwaardige kwaliteit van de Hummingbird-software maximaal tot hun recht laten komen. De voortdurend hogere eisen van klanten worden hiermee ten volle gehonoreerd.

Over Hummingbird

Hummingbird Communications Ltd. ontwikkelt, verkoopt en ondersteunt terminal emulatie-oplossingen. Daarnaast is er een tweede productlijn,

Business Intelligence. De producten van Hummingbird worden over de hele wereld verkocht en ondersteund door geautoriseerde wederverkopers in meer dan 40 landen. Het bedrijf is gevestigd in North York, Ontario, Canada en heeft kantoren in Mountain View (Californie), Washington DC, Raleigh (North Carolina), Sydney (Australie), Geneve (Zwitserland), Munchen (Duitsland), Parijs (Frankrijk), Wokenham (Groot-Brittannie), Wavre (Belgie) en Amsterdam (Nederland). Nadere informatie over Hummingbird is te verkrijgen op Internet, https://www.hummingbird.com

De redactie kan voor meer informatie contact opnemen met: Jos van den Berg/Arie Kleijn Communicatie C.V., Anne Breimer, tel: (+31) 70 - 3512464,