Hypnose, dichter bij de bron kun je niet komen…

Seminar voor hypnotiseurs, hypnotherapeuten, NLP-ers, artsen en tandartsen, anesthesisten, medici, psychologen, medewerkers alternatieve geneeskunde en andere geïnteresseerden

DE BILT, 20130928 -- Op 24 november 2013 komt Col H. Larry Elman (zoon van de befaamde hypnotiseur Dave Elman) voor het eerst naar Nederland waar hij samen met zijn vrouw Cheryl een ééndaags seminar zal geven in hotel de Bilt (van der Valk), de Holle Bilt 1, De Bilt.

Dave Elman (1900-1967) is verantwoordelijk geweest voor een sensationele ontwikkeling binnen het vak hypnose. Hij was de eerste hypnotiseur die krachtige, snelle, directe en zeer effectieve technieken ontwikkelde waarmee hij de medische wereld op zijn kop zette. Artsen, tandartsen en andere medici stonden te trappelen om zijn technieken te leren om hun eigen patiënten te kunnen helpen. Opmerkelijke prestaties volgden: een open hartoperatie en de eerste keizersnede met behulp van hypnose, zonder het gebruik van chemische anesthesie. Vandaag de dag worden de technieken van Elman steeds meer toegepast en worden daardoor fantastische resultaten behaald. Elman staat onder andere bekend om zijn snelle en zeer effectieve Dave Elman-inductie.

Meester-hypnotiseur Larry Elman heeft de opleiding van zijn vader een aantal keer gevolgd en zet zijn werk voort. Hij geeft je in dit seminar een kijkje in het leven van zijn vader en leert je alle technieken, zoals Dave Elman die zelf aan zijn leerlingen onderwees. Dichterbij de bron van directe hypnose kun je niet komen.

In dit unieke seminar wordt o.a. aandacht geschonken aan de geschiedenis van Dave Elman en zijn methoden, directe hypnosetechnieken, hypnosesemantiek, zelfhypnose, hypnotische anesthesie en pijnmanagement en de comastaat (Esdaile State).

Alle deelnemers, aan dit voor Nederland unieke seminar, ontvangen een certificaat van het Dave Elman Hypnosis Institute, Inc. Voor meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven, volg de link: www.hypnosecursus.nl/opleiding/larry_elman/

Het seminar is tot stand gekomen door een samenwerking van Hypnosecursus.nl, OMNI Hypnosis Training Center Netherlands en Hypnose Haarlemmermeer.

Deel: ' Hypnose, dichter bij de bron kun je niet komen… '