IBM introduceert laaggeprijsde Netfinity-server voor kleinbedrijf Amsterdam, 11 mei 1999 ? IBM kondigt de Netfinity 1000 aan, een server die met een prijs van slechts 1.386 EUR (circa ? 3.050,-) (1) vooral tegemoetkomt aan de vraag naar serverfunctionaliteit in kleine bedrijven.

Dit nieuwe systeem ? millenniumbestendig en berekend op de komst van de euro ? is ideaal voor netwerkapplicaties en zakelijke applicatiesuites en kan ook als e-mail- of intranetserver worden ingezet. Deze betaalbare server wordt door IBM ondersteund met speciaal voor het kleinbedrijf opgezette programma?s en is begin mei verkrijgbaar bij Business Partners van IBM.

Aanvullende technische informatie treft u in de bijlage. Internet-gebruikers kunnen ook voor nadere informatie over IBM en haar producten, diensten en technologie terecht op het World Wide Web. Het adres van IBM's home page is https://www.ibm.com. Het adres van de Nederlandse IBM PSG home page is: https://www.pc.ibm.com/nl.

Tevens kunt u voor meer informatie telefonisch terecht bij het IBM PC Response Centre (020 ? 504 05 01). Dit persbericht en andere informatie van en over IBM is elektronisch beschikbaar op NEWSdesk, het on-line IT-nieuwsnetwerk. Deze dienst is bereikbaar op het Internet, WWW-adres: https://www.newsdesk.com.

Zoekwoorden:

Deel: ' IBM introduceert laaggeprijsde Netfinity-server '