Rotterdam, 7 juni 1999

ICOM NEEMT BELANG IN ADVALUE
AdValue een 'uitmuntend' Internet-bedrijf volgens Maurice de Hond

AdValue, het online mediabureau, krijgt een financikle injectie van venture capital-bedrijf ICOM. Met de investering geeft ICOM aan veel van AdValue te verwachten. Initiatiefnemer en mede-oprichter van ICOM Maurice de Hond: "Adverteren op Internet neemt steeds grotere vormen aan en AdValue is een online mediabureau die hier perfect op inspringt. Wat Alex Stil en Sebastiaan Moesman mogelijk maken is baanbrekend. Ik voorzie zelfs een internationale toekomst voor AdValue". Onlangs breidde AdValue internationaal uit naar New York en opende ook een vestiging in Londen. De investering van ICOM zal Advalue in staat stellen haar bereik nog verder uit te breiden en voorop te blijven lopen met de nieuwste technologie.

Online mediabureau AdValue verzorgt voor adverteerders de planning en plaatsing van advertentiecampagnes op Internet. Doelstelling is zo efficiknt mogelijk gebruik te maken van de mogelijkheden die Internet als reclamemedium biedt. Met behulp van speciaal ontwikkelde software is doelgroepgericht adverteren met een meetbaar resultaat gegarandeerd. Alex Stil en Sebastiaan Moesman zijn de oprichters van AdValue; beiden hebben jarenlange ervaring in de Internet/reclamebranche. Klanten van AdValue zijn o.a. Bruna, VSB, Pink Elephant en Monsterboard.nl.

ICOM, Internet Competence Network N.V. is een venture capital-bedrijf dat in veelbelovende Internet-bedrijven participeert en deze ondersteunt. Door deelneming in een breed scala aan internetbedrijven biedt ICOM totaaloplossingen voor het implementeren van internet in de bedrijfsvoering. # # #

Deel: ' Icom neemt belang in AdValue '