Ilse lanceert TV Gids.

Ilse presenteert samen met haar Belgische partner Planet Internet en met de Belgische uitgeverij Roularta een TV Gids op internet. De Ilse TV Gids werkt simpel, net als een zoekmachine. De bezoekers geven aan wat voor soort programma ze zoeken en krijgen een overzicht gepresenteerd. Indien je zoekt naar films of sport kan dit met één klik worden gevonden.

De Ilse TV Gids is de enige TV Gids op internet in Nederland die een week vooruit kan kijken. Vooral makkelijk als je je favoriete serie niet wil missen en dus de video alvast wil programmeren. De Ilse TVGids is een Belgisch product en wordt gepresenteerd vanaf een server in België. De Ilse TV Gids is vanaf vandaag bereikbaar op https://www.ilse.nl/?COMMAND=tvguide

De uitbreiding met een TV Gids komt vlak na het toevoegen van de Gouden Gids aan de Ilse site. Ilse is nog steeds het punt om informatie te vinden, maar het vinden is allang niet meer beperkt tot websites.

De Ilse search engine is met ruim 180.000 bezoekers per dag één van de populairste sites van Nederland. De Ilse search engine wordt net als Dolfijn, Ilse Chat, Ilse Kaart Service en andere diensten geëxploiteerd door Ilse Publishing B.V.

Deel: ' Ilse lanceert TV Gids op Internet '