www.ilse.nl meest bekeken pagina van Nederland.

Uit de vandaag door Multiscope gepubliceerde gegevens blijkt dat www.ilse.nl de meest bekeken pagina van Nederland is. De homepage van Ilse heeft een geschat maandbereik van 43 procent. Veel mensen komen ook nog buiten de homepage om naar Ilse. Dit kan bijvoorbeeld door zoekformulieren die lokaal op een site staan. Het totale bereik van alle Ilse diensten wordt dan ook geschat op 58 procent. Hiermee staat Ilse vlak achter World Online. Opvallend in de ranglijst per domein is het bereik van het domein ilse.com, dat met 13 procent op de 21ste plaats staat.

Ilse staat al in de Multiscope top 3 sinds de publicatie daarvan. Het bereik van Ilse groeit de laatste maanden sterk. Dit is onder meer te danken aan de samenwerking met Microsoft. Deze week heeft Ilse voor het eerst meer dan
200.000 bezoekers in één dag op de homepage gehad. Dit is een verdubbeling ten opzichte van eind december.

Mutiscope is te vinden op https://www.multiscope.nl/, Ilse staat op https://www.ilse.nl/

De Ilse search engine wordt net als Dolfijn, Ilse Chat, Ilse Kaart Service en andere diensten geëxploiteerd door Ilse Publishing B.V.

Deel: ' Ilse meest bekeken Internetpagina van Nederland '