Ingezonden persbericht

persbericht

Amsterdam, 18 mei 2004

INFOCUS SCREENPLAY 4805 DE NIEUWSTE BIOSCOOP VOOR THUIS

De InFocus® ScreenPlayTM 4805 is de nieuwste projector voor consumenten die de bioscoop in huis willen halen. Tot voor kort veronderstelden consumenten dat een breedbeeld TV en een audio surround systeem de home cinema set up compleet maakten. Inmiddels veranderen projectoren de beleving van home entertainment door scherpe, frisse en hoge contrast beelden te projecteren op bioscoopgrootte. InFocus Corporation leidt deze snelgroeiende categorie met de lancering van de InFocus ScreenPlay 4805.

De InFocus ScreenPlay 4805 is aan te sluiten op bijna elke elektronica thuis waaronder DVD-spelers, schotel antennes, TV tuners, computers en videospelletjes. Van sport tot films, alles is groot te projecteren in duidelijke verhoudingen. Gamers maken graag gebruik van de ScreenPlay 4805 voor hun videospellen, omdat het supergrote karakters projecteert die het spel tot leven brengen wat tot dusver niet mogelijk was met een televisie.

"Steeds meer mensen realiseren zich welke verbazingwekkende ervaring je in huis haalt met projectie en we zien dan ook dat steeds meer mensen zelf een projector willen hebben", zegt Amar Samra, Senior Vice President en General Manager InFocus EMEA. "Consumenten willen producten die helder beeld geven, massieve schermgrootte bieden en makkelijk te gebruiken zijn. De ScreenPlay 4805 is een geweldige en betaalbare oplossing."

De InFocus ScreenPlay 4805 is met slechts 3.5 kg een lichtgewicht. Deze projector is hierdoor makkelijk aan het plafond of de muur te bevestigen of in een kast te plaatsen. Door de verlichte afstandsbediening en een slim menusysteem voor makkelijke bediening in een donkere ruimte is de InFocus ScreenPlay 4805 extra gebruiksvriendelijk voor het hele gezin. De InFocus ScreenPlay 4805 is gebaseerd op een DLPTM chip van Texas Instruments® die het beeld in 16:9 formaat weergeeft. De licthtopbrengst van deze projector is geoptimaliseerd voor video gebruik en geeft het beste zwart-wit contrast weer. Bovendien heeft de lamp een levensduur van 3000 uur voor extra lang kijkplezier. De InFocus ScreenPlay 4805 is beschikbaar vanaf juni 2004. De adviesprijs is 1.699 euro inclusief BTW.

Over InFocus Corporation
InFocus® Corporation (Nasdaq: INFS) is wereldwijd marktleider in digitale projectie voor zakelijk en thuisgebruik. Het bedrijf biedt de meest uitgebreide serie projectoren en presentatieproducten. Oplossingen variëren van 0,9 kg lichtgewicht draagbare projectoren tot uitgebreide producten en wireless oplossingen voor vergaderruimtes en installatie- en integratieoplossingen voor grote groepen. Het Europese hoofdkantoor, waar ruim 50 mensen werkzaam zijn, is gevestigd in Amsterdam. Het hoofdkantoor van InFocus Corporation bevindt zich in Wilsonville, Oregon. Daarnaast is InFocus vertegenwoordigd in diverse landen in Europa en Azië. Meer informatie is te vinden op: http://www.infocus.com

Deel: ' Infocus screenplay 4805 de nieuwste bioscoop voor thuis '