InfoRay betrekt nieuw kantoor

Leusden, 15 april 1999 - Vanaf maandag 19 april 1999 is InfoRay B.V. gevestigd in een nieuw kantoor in Leusden. Het huidige gebouw aan de Kastanjelaan 4, eveneens in Leusden, biedt niet voldoende ruimte meer voor de snel expanderende onderneming. Het nieuwe pand biedt alle faciliteiten die nodig zijn om de groeiende organisatie op een professionele manier te huisvesten.

Met ingang van maandag zijn de adresgegeven:

InfoRay B.V
Storkstraat 17, 3833 LB Leusden
Postbus 162, 3830 AD Leusden
Telefoon: 033 434 7474
Internet: www.inforay.com

Over InfoRay
InfoRay is een onafhankelijke Nederlandse softwareproducent die zijn vleugels heeft uitgeslagen naar de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft sinds
1998 het hoofdkantoor gevestigd in Cambridge, Massachusetts (USA). InfoRay flexibele technologie stelt business teams (business managers én IT-professionals) in staat om snel en efficiënt hun besturingsmodel grafisch weer te geven en direct te koppelen aan alle aanwezige databronnen in de organisatie. Hierdoor worden definities eenduidig voor iedere gebruiker: de 'Business Data Portal'; een entreehal naar alle bedrijfsgegevens. Met deze technologie kunnen managers hun informatiewensen snel en flexibel aanpassen aan de zich continu veranderende omgeving. Door het gebruik van de InfoRay-oplossing zijn organisaties in staat aanzienlijke kosten te reduceren terwijl de kwaliteit van hun informatie direct wordt verbeterd. InfoRay heeft op dit moment in totaal 50 werknemers in dienst. Tot haar klantenkring behoren diverse Fortune 1000 bedrijven in de Verenigde Staten en Europa. In 1997 bedroeg de omzet van het bedrijf in Nederland 3,2 miljoen gulden en in 1998 12 miljoen gulden.

Deel: ' InfoRay betrekt nieuw kantoor '