Gemeente Borsele

Informatie-avond Westerscheldetunnel in Heinkenszand

Op dinsdag 12 januari 1999 vindt er een informatie-avond plaats over de Westerscheldetunnel in het gemeentehuis in Heinkenszand. Op deze avond krijgt u informatie over de Zuid-Bevelandse werkzaamheden m.b.t. de aanleg van de Westerscheldetunnel èn de daarbij behorende wegen. De avond wordt georganiseerd door de N.V. Westerscheldetunnel en de Kombinatie Middelplaat Westerschelde (KMW). De informatie-avond begint om 19.30 uur en eindigt om 22.30 uur.

Tussen 20.00 en 21.00 uur worden er diverse presentaties gegeven. Hierbij komen verschillende onderwerpen aan de orde en u krijgt antwoord op vragen zoals: Welke werkzaamheden vinden plaats? Wat is daarvan de planning? Welke overlast kan hierbij ontstaan? Welke wegen worden afgesloten? In de zaal zullen diverse tekeningen hangen om een nog beter beeld te geven van de toekomstige situatie. Ook lopen er diverse medewerkers rond bij wie u terecht kunt als u nog vragen heeft.

Deel: ' Informatie-avond Westerscheldetunnel in Heinkenszand '