Gemeente Capelle a/d IJssel

Informatie kabeltelevisie en radio Capelle aan den IJssel

- Algemene informatie over het televisie en radiopakket + aanvragen of opzeggen van de kabelaansluiting
Voor algemene informatie over het televisie- en radiopakket en aanvragen of opzeggen van de kabelaansluiting kunt u bellen met de Klantenservice Casema, telefoon 0900-8896 ( 0,10 p.m.) Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 22.00 uur. Zaterdag en zondag tussen 10.00 en 17.00 uur. Via het keuzemenu krijgt u de klantenservice van Casema aan de lijn. Deze zal u verder informeren en een informatiepakket toesturen. Na ontvangst van uw ingevulde aanmeldingsformulier wordt de aansluiting gerealiseerd. Daarna wordt ENECO Energie geïnformeerd en de aansluiting in incasso genomen. Algemene informatie over de tarieven en het televisie- en radio-aanbod (programma-overzicht) in Capelle aan den IJssel is te vinden op de teletekst van het Service Channel en op de website: www.casema.nl

- Storingen radio en televisie
Bij storingen van uw radio- of tv-ontvangst kunt u contact opnemen met de Storingsdienst NKM,
telefoon 0318-531515. De NKM verzorgt de storingsafhandeling voor Casema.

- Verhuizing
Een verhuizing kunt u via het verhuisformulier van ENECO Energie doorgeven.

- Vragen over de factuur?
Heeft u vragen over de factuur? Bel dan de Klantenservice van ENECO Energie, telefoon 0800-0062. Het abonnementsgeld voor de ontvangst van radio en televisie (CAI) in Capelle aan den IJssel wordt via de voorschotnota van ENECO Energie in rekening gebracht.

Deel: ' Informatie kabeltelevisie en radio Capelle aan den IJssel '