---

Onderwerp: INFORMATIEAVOND VIRTUEEL SHOPPEN VIA HET INTERNET Auteur: Gaston Steyleman
E-mail: info@outstanding.be
Bedrijf: Outstanding Productions
Adres: Steenbergstraat 45
Plaats: 1790 Affligem

VERDUBBEL UW VERKOOPSOPPERVLAKTE, START NU UW EIGEN E-COMMERCE !

Op donderdag 6 april 2000 organiseert de LVZ-afdeling Affligem in samenwerking met de LVZ-afdeling Aalst, een informatieavond over de evolutie in de detailhandel met de komst van virtuele shoppings.

De razendsnelle ontwikkeling van de handel via het Internet zal in de komende jaren de markt van de detailhandel grondig veranderen. Meer en meer gebeuren bestellingen en aankopen online en voor het voortbestaan van de ondernemigen is het van het grootste belang dat zij zich ook in de virtuele wereld profileren.

Gastsspreker Gaston Steyleman, zaakvoerder van Outstanding Productions bvba, stelt een systeem voor waarbij ook kleinere en lokale ondernemingen kunnen deelnemen in een globaal project waarbij iin virtuele shopping onderdak biedt aan verschillende winkels.
Dit systeem resulteert in het oprichten van een extra verkooppunt tegen een fractie van de prijs voor eenzelfde zaak in de rekle wereld. Bovendien is er geen voorkennis van het Internet vereist, meer nog, de ondernemingen hoeven niet eens over een PC te beschikken...

Alle ondernemingen uit de regio Aalst, Ninove, Asse en Affligem zijn uitgenodigd op deze niet te missen afspraak. Deelname is volledig gratis maar inschrijving is noodzakelijk want het aantal plaatsen is beperkt.

De vergadering heeft plaats in de feestzaal van het sportcomplex 'Bellekouter', bij het gemeentehuis van Affligem, op 6 april 2000 om 19.30 uur.

Voor informatie/inschrijvingen:
Bel:Yvan t' Kint: 053/78.42.81, Gaston Steyleman: 053/67.37.70 E-mail: info@outstanding.be
Fax: 053/ 68 23 55

---