he

25 maart 1999
nummer:99.020

informatieavond volwassenenonderwijs bij hogeschool enschede

de hogeschool enschede houdt op maandagavond 29 maart aanstaande in haar gebouw aan de m.h. tromplaan 28 een voorlichtingsavond over de opleidingsmogelijkheden voor volwassenen.

bezoekers kunnen tijdens deze avond informatie krijgen over het volgen van een hogere beroepsopleiding in deeltijd (overdag en/of 's avonds) op het terrein van economie, bestuur & management, informatica, chemie, zorg en welzijn en de tweejarige ingenieursstudies binnen de elektrotechnische branche.
daarnaast kunnen (bijna) afgestudeerden aan een hogere beroepsopleiding zich laten voorlichten over de post-hbo opleidingen industriële productontwikkeling, commerciële bedrijfskunde en operationeel management voor de zorgsector.

de informatieavond is met name bedoeld voor mensen die hun carrièreperspectief willen vergroten en eventueel naast hun werk een beroepsopleiding willen volgen. de informatieavond duurt van 19.00 tot 21.30 uur.
voor nadere informatie over de informatieavond kan men bellen met het studie-informatiecentrum van de hogeschool enschede, telefoon: 053 - 4871100.

laatste wijziging gemaakt op: 25-03-99

Deel: ' Informatieavond volwassenenonderwijs Hogeschool Enschede '