Informatiepagina voor VOORSCHOTEN, VOORSCHOTEN-Online

Datum: 1 maart 1999

Sinds 1 maart 1999 is het voor Voorschotenaren mogelijk informatie over het verenigingsleven, bedrijfsleven, activiteiten, enz. op te zoeken op Internet.

Vele eigenaren van computers halen hun informatie tegenwoordig van het Internet, alleen was er voor en over Voorschoten bijna niets te vinden. VOORSCHOTEN-Online heeft dit opgepakt en heeft een speciale informatiepagina ontwikkeld.

Bedrijven en verenigingen kunnen zich bij VOORSCHOTEN-Online aanmelden waarna zij in het adressenbestand toegevoegd kunnen worden. Tevens is het voor verenigingen mogelijk hun activiteiten welke gepland staan binnen Voorschoten bij VOORSCHOTEN-Online aan te melden, hierdoor kunnen bezoekers dan snel opzoeken wat voor activiteiten er zijn binnen Voorschoten.

VOORSCHOTEN-Online heeft ook een speciale pagina ontwikkeld voor de wat jongere gebruikers. Deze enigszins educatievepagina is bedoeld om deze doelgroep op eenvoudige wijze bekend te maken met het Internet.

U vindt VOORSCHOTEN-Online op : https://come.to/voorschotenonline

Organisatie: VOORSCHOTEN-Online