PERSBERICHT

Infrasoft presenteert MX-ontwerpapplicaties op Infratech ‘99 Breda, 17 december 1998 – Infrasoft, de ontwikkelaar en leverancier van civieltechnische ontwerpapplicaties neemt deel aan Infratech ’99, die van 19 tot en met 22 januari in de Ahoy Rotterdam wordt gehouden. Op stand 1306 van deze vakbeurs voor grond-, water- en wegenbouw presenteert het bedrijf haar onlangs geïntroduceerde mx-ontwerpapplicaties: MXROAD, MXRENEW, MXRAIL en MXSITE.

Deze applicaties voor wegontwerp, spoorwegontwerp en projectontwikkeling werken zowel stand-alone, als in combinatie met AutoCAD en AutoCAD Land Development Desktop van Autodesk en Bentley’s MicroStation.

Infrasoft

Infrasoft Corporation is de wereldwijde marktleider op het gebied van ontwikkeling, verkoop en ondersteuning van civiel technische ontwerpsoftware. Infrasoft ondersteunt met 120 medewerkers wereldwijd ruim 6000 organisaties die in 60 landen met haar producten werken. In Nederland behoren o.a. Rijkswaterstaat en verschillende gerenommeerde ingenieursbureaus al jarenlang tot de trouwe klantenkring van Infrasoft bv, de Benelux dochtermaatschappij. Enkele bekende projecten waarbij gebruik gemaakt wordt van de MX applicaties zijn: de Hoge Snelheids Lijn, de Betuwelijn, het Zand-Maas project in Limburg en de meeste snelweg-uitbreidingen en -reconstructies.

Voor meer informatie:

Infrasoft bv