Digitale Gemeente Houten

Gemeentenieuws van 01/03/00

Inleveren copy nieuwe gemeentegids

Omstreeks de maand augustus van dit jaar verschijnt wederom de officiele gemeentegids. Zoals gebruikelijk wordt de redactie weer verzorgd door Esenes Gidsen. Ook verzorgen zij net als voorgaande jaren de advertentie-aquisitie.
Als uitgangspunt voor vermelding in de gemeentegids geldt nog steeds dat een vereniging of instelling statutair in de gemeente Houten gevestigd moet zijn of er een afdeling moet hebben. Dit geldt natuurlijk niet voor nutsbedrijven en dergelijke. Bij politieke partijen is het uitgangspunt, dat zij in de gemeente Houten bij de laatstgehouden verkiezing voor de gemeenteraad ingeschreven waren. Ten aanzien van kerkgenootschappen geldt, dat zij in de gemeente over een kerk of gebedsruimte beschikken.

Wijzigingen van vermelding in de gemeentegids, kunt u nog tot en met eind april 2000, uitsluitend schriftelijk of per fax doorgeven aan Esenes Gidsen, Constructieweg 1, 3433 NM Nieuwegein. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Renny Stekelenburg, telefoon 030 608 15 39. Het faxnummer van Esenes Gidsen is 030 608 15 52.

Copyright © De Digitale Gemeente Houten 1998 - 2000 Vragen, opmerkingen, suggesties? info@houten.com

Zoekwoorden:

Deel: ' Inleveren kopij nieuwe gemeentegids Houten '