Inschrijving Lotusphere Europe 99 van start

Belangrijkste, Europese evenement voor Lotus Business Partners, klanten en geïnteresseerden vindt plaats in Berlijn van 25 tot en met 29 oktober 1999

Diemen, 10 juni 1999 - Lotus Development maakt bekend dat de inschrijving voor Lotusphere Europe 99 van start is gegaan. Dit evenement van Lotus zal plaatsvinden van 25 tot en met 29 oktober in het internationale congrescentrum (ICC) van Berlijn.

Tijdens Lotusphere Europe 99 staan de nieuwe Lotus R5-producten centraal. R5 is het meest gebruikte messaging- en samenwerkingsplatform voor het Web en bestaat uit de R5-versies van Notes, Domino Server en Domino Designer. Op dit moment zijn er wereldwijd meer dan 38 miljoen Domino/Notes-gebruikers. Tijdens Lotusphere Europe 99 zullen vooral oplossingen en productstrategieën van Lotus onder de aandacht worden gebracht en zal nader worden ingegaan op de strategieën en oplossingen, waaraan Lotus de positie van marktleider te danken heeft op het gebied van kennismanagement.

"Lotusphere is van grote waarde voor de bezoekers. Gesprekken met collega´s, ontmoetingen met Lotus Business Partners en veel informatieve, technische sessies zullen ongetwijfeld tot meer inzicht leiden in hoe technologie kan worden vertaald in oplossingen", aldus Pierre van Beneden, general manager en senior vice-president van Lotus voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. "Lotusphere Europe 98 had meer dan 300 exposanten en werd door 4.000 mensen bezocht. Vanwege de nieuwe ontwikkelingen verwachten wij dat Lotusphere Europe 99 een extra grote toeloop zal kennen en raden iedereen dan ook aan zich tijdig in te schrijven."

Geïnteresseerden kunnen zich op verschillende manieren inschrijven:
· on line: http://www.lotus.nl

· telefonisch: +44 (0) 1252 771000 (Lotusphere Europe Registration)
· per fax: +44 (0) 1252 771700

· via e-mail: lotusphere@delegate.com

Belangrijk: inschrijvingen worden in volgorde van aanmelding behandeld. Meer informatie over Lotusphere en speciale reis- en verblijfsarrangementen is te vinden op http://www.lotus.nl

Lotus Development Corporation
Lotus Development Corporation bestaat sinds 1982 en is onderdeel van IBM. Lotus levert producten en services die zijn gericht op de samenwerking van individuen en bedrijven in een netwerkomgeving. Lotus-applicaties zorgen voor de onderlinge communicatie en voor de ontsluiting van informatie over de traditionele organisatiegrenzen heen. Lotus brengt haar producten wereldwijd in meer dan 80 landen op de markt. Lotus is wereldmarktleider op het gebied van messaging en groupware. De Lotus Services Group ondersteunt klanten met advies, implementatie, support en opleiding.

Voor meer informatie:
Lotus Development Nederland BV BRODEUR Schoep & Van der Toorn Miranda Velzeboer Mirjam Jonker
Tel: 020 314 11 76 Tel: 020 487 40 00 Fax: 020 600 14 44 Fax: 020 669 72 65 e-mail: miranda_velzeboer@lotus.com e-mail: mjonker@svdt.nl

Deel: ' Inschrijving Lotusphere Europe 99 van start '