Gemeente Edam-Volendam

24-02-2003
Inschrijving teruggegeven appartement Jan Steenstraat 20 verloting

Inschrijving voor de verloting van teruggegeven appartement Jan Steenstraat 20
Medio juni 2000 heeft de gemeente een verloting gehouden voor de 2^e uitgifte van de 2^e fase
van het Middengebied. Een van de destijds gekozen koopappartementen is recentelijk door een
kandidaat-koper teruggegeven. Geïnteresseerden worden via een publicatie in de plaatselijke
nieuwsbladen de Nivo, de Stadskrant en via de kabelkrant gevraagd zich via een woonbon
aan te melden voor dit koopappartement. Het betreft hier de:

Jan Steenstraat 20, zijnde een hoekappartement met zijramen met een bruto oppervlakte ±114 m2.
De prijs van het appartement bedraagt 143.200,= (kosten koper). Het appartement bevindt zich op de 2^e verdieping van het appartementencomplex "Zuiderzeestaete" tegenover het zwembad "De Waterdam" en is gebouwd door Aannemersbedrijf HSB Volendam. Indien u geïnteresseerd bent in het koopappartement dan kunt u relevante informatie van dit appartement inzien bij de Sector Grondgebied,Mgr.C.Veermanlaan 1f te Volendam. Om in aanmerking te komen voor het genoemde appartement dient u te voldoen aan de vestigingscriteria. Indien u voldoet aan de criteria van het vestigingsbeleid en u heeft interesse in dit appartement, dan kunt u zich door middel van onderstaande "woonbon" ( of een af te halen woonboon bij de sector Grondgebied aan de Mgr. C. Veermanlaan 1f) aanmelden als kandidaat voor de loting van het eerdergenoemde appartement. De woonbon dient u zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk donderdag 6 maart 2003 te worden ingeleverd bij de Sector Grondgebied,Mgr.C.Veermanlaan 1f te Volendam. Bij vragen en / of opmerkingen kunt u contact opnemen met de Sector Grondgebied, telefoonnummer 399246 of 398421. Nadere informatie volgt na inlevering van de woonbon.

Deel: ' Inschrijving teruggegeven appartement Jan Steenstraat 20 in Edam '