Gemeente Capelle a/d IJssel

KANDIDATEN VRIJWILLIGERSPRIJS 1999

De gemeente nodigt iedere inwoner van Capelle aan den IJssel uit om een vrijwilligersorganisatie of vrijwilligersproject aan te melden voor de vrijwilligersprijs 1999. Projecten of organisaties die voorgaande jaren zijn genomineerd maar niet de prijs hebben gewonnen, kunnen opnieuw aangemeld worden. Individuele personen komen niet in aanmerking voor de prijs, maar kunnen wel worden aangemeld voor een eervolle vermelding.

Kandidaatstellingen kunnen uiterlijk tot dinsdag 26 oktober aanstaande per brief of per fax naar de gemeente worden gestuurd, onder vermelding van de redenen voor de kandidaatstelling. Het postadres is: het college van burgemeester en wethouders, postbus 70, 2900 AB Capelle aan den IJssel. Kandidaatstelling kan ook mondeling of telefonisch (010-2848484) plaatsvinden bij het Informatiecentrum van het gemeentehuis, Rivierweg 111 te Capelle aan den IJssel. Daar is desgewenst het reglement voor de vrijwilligersprijs te verkrijgen.

Alle op tijd ontvangen aanmeldingen, die voldoen aan dit reglement, zullen meedingen naar de prijs. Voor te laat ontvangen aanmeldingen kan niet worden gegarandeerd, dat zij in de jurybeoordeling kunnen worden meegenomen.

De gemeente organiseert op dinsdag 7 december aanstaande een feestavond voor het vrijwilligerswerk, waarop de vrijwilligersprijs 1999 zal worden uitgereikt na advies aan het gemeentebestuur van een onafhankelijke jury. Alle kandidaten en hun aanmelders zullen voor de feestavond worden uitgenodigd. Wat er verder op het programma staat voor de feestavond wordt nog nader bekend gemaakt.

Deel: ' Inschrijving Vrijwilligersprijs 1999 Capelle geopend '