Inspirate to create dag in Arnhem

Spirituele en creatieve proeverij

ARNHEM, 20131104 -- Op initiatief van Stichting Strong Together komt de 'Inspirate to Create dag' dit jaar voor het eerst ook naar Arnhem. Dit liefdevolle initiatief is een vervolg van de 'Joyfull Together Day' die al enkele jaren in Den Bosch en Breda draait, en wordt daar altijd zeer gewaardeerd.

Waar: Het Bruishuis

Wanneer: zaterdag 23 november

Hoe laat: van 11.00 tot 17.00 uur

Spirituele en creatieve proeverij

Een feestelijke bijeenkomst waar mensen samenkomen, met heerlijke verwenmomenten, spirituele consulten tegen een gereduceerd tarief, creatieve workshops en lezingen. De Inspirate to Create dag is geboren uit het idee om rond de kerst iets extra's te doen voor mensen die dit normaal niet kunnen betalen.

De entree is 5 euro, consulten zijn maximaal 10 euro en als je een Gelrepas hebt, krijg je korting: entree wordt dan 1 euro en consulten maximaal 5 euro. Alle standhouders doen mee met de actieprijzen. Zo kan iedereen genieten van een gezellige, knusse spirituele proeverij zonder al te diep in de buidel te hoeven tasten.

Wat kun je verwachten?

Je komt binnen door de 'Droomtunnel' waar je een spirituele reiniging met smudge ontvangt en een kort beschermingsritueel ondergaat. Eenmaal binnen kun je genieten van de magische sfeer, wat hapjes en een chocoladefondue.

Voor entertainment wordt gezorgd. Muziek, een vuurshow, een demonstratie van een Merkaba healing, diverse lezingen, workshops zoals kaarsen maken en mantra zingen. Daarnaast zijn er diverse stands waar consulten worden gegeven.

'De strong together dagen zijn altijd heel fijn, een warme sfeer, lieve mensen, echt een plek om even bij te tanken' (een deelnemer)

Wat doet Stichting Strong Together

Stichting Strong Together organiseert spirituele/creatieve/wellness beurzen voor mensen met een kleine beurs. De doelstelling van de stichting is om mensen samen te brengen in een sfeer van liefde, saamhorigheid en plezier.

'Ik organiseer beurzen voor mensen met weinig geld, zodat ook zij kennis kunnen maken met spirituele en creatieve mogelijkheden of zich eens lekker kunnen laten verwennen voor weinig geld' zegt Indigo, de oprichter van de stichting.

Deel: ' Inspirate to create dag in Arnhem '