ÞNederland B.V
F: +31 (0) 35 - 6555 725

Þ

Internationaal Film Festival Rotterdam op CANAL+1

Woensdag 26 januari 2000 gaat het jaarlijkse Internationaal Film Festival Rotterdam van start. CANAL+ 1 zendt om 20:30 uur de actie-komedie Who Am I? uit. Aansluitend volgt het programma Premiere+ dat deze avond geheel in het teken staat van het filmfestival.

Who Am I?
Actiester/stuntman Jackie Chan breekt weer bijna zijn nek in deze leuke actie-komedie. Na het uitvoeren van een geheime opdracht overleeft een commando als enige een helikoptercrash. Hij wordt opgevangen door indianen, die hem door een hilarisch misverstand 'Whoami' (= wie ben ik?) noemen. Intussen krijgt de door geheugenverlies geplaagde Whoami diverse louche figuren achter zich aan, maar hij heeft geen idee waarom! Humor, stunts en Hollandse klompen (!) in een deels in Rotterdam gefilmd spektakel..

PREMIERE +
Speciale gasten: Erik Noomen (Vara TV Magazine) Phil van Tongeren (Nieuwe Revu & Het Oor)

Presentatrice Jet Sol zal uitleg geven over dit jaarlijks georganiseerde festival. In het gezelschap van Erik Noomen (Vara Tv Magazine) en Phil van Tongeren (Nieuwe Revu en het Oor) zal de openingsfilm 'Insider' besproken worden. Tevens komt het thema 'de aziatische film' en onderstaande films aan bod.

* Audition

* Summer of Kikujuro