Grote Goeroe debat 2 juli in Media Plaza

Op 2 juli organiseert ISOC.NL vanaf 14.00 uur in Media Plaza Het Grote Goeroe Debat. Zeven van Nederlands meest spraakmakende Internet Goeroe's zullen die middag de degens kruisen over de wetten van de netwerk economie. Niet om gelijk te krijgen, maar voor Kosovo! De opbrengst van het debat is bestemd voor hulp via Internet aan Kosovaarse vluchtelingen die nu de oorlog is afgelopen weer terugkeren naar hun vaderland.

Zonder boek geen goeroe en daarom krijgen alle bezoekers/deelnemers van het Grote Goeroe Debat van iedere goeroe een boek mee naar huis! Om zich tijdens de vakantie op het gemak weer helemaal bij te lezen. Dat kan omdat alle goeroes hebben toegezegd 120 (eenhonderdentwintig!) exemplaren van hun boek beschikbaar te stellen voor de deelnemers.

Vanwege het goede doel is de toegang tot dit debat van ISOC dus nu eens niet gratis. Maar krijgt u wel weer waar voor uw geld want de waarde van de boeken van de goeroe's overtreft de toegangsprijs van f 250,= ruimschoots. Bovendien kunt u uw donatie volledig online voldoen.

Aanmelden kan via de webpagina:
Via deze website is ook meer informatie over het programma te verkrijgen. Er zijn 120 tickets beschikbaar. Bij overintekening op het evenement hebben leden van de Internet Society (ISOC) voorrang.

ir. Christine Kersten, beleidsmedewerker, christine@isoc.nl
=======================================================================
vereniging Internet Society Nederland https://leden.isoc.nl/join.html
Prins Willem-Alexanderhof 5 2595BE Den Haag /\/\/\ https://www.isoc.nl