Interstate Europe Auto Design

INTERSTATE OP INTERNET!

Delft - INTERSTATE EUROPE B.V., de Delftse importeur en distributeur van autoaccessoires en banden, is nu ook op het internet te vinden. Op de internetpagina van INTERSTATE, www.interstate.nl, kunt u informatie vinden over Interstate en de produkten van INTERSTATE waaronder diverse tuningslijnen, velgen, banden en wegliggings-produkten.

Op de internetpagina van INTERSTATE kan het laatste nieuws over de produktlijnen gevonden worden. Zoals op Internet gebruikelijk is, zullen diverse pagina's ook links bevatten naar onze leveranciers en afnemers. Zo zijn onder andere de Avon en Cooper dealers op de website van INTERSTATE te vinden.

Ook kan men via een paar "muisklikken" terechtkomen bij andere bedrijven uit de groep waartoe INTERSTATE behoort zoals Slotemakers antislipschool en BMW dealer Hessels.

Natuurlijk is INTERSTATE nu ook per e-mail te bereiken. Met algemene vragen kan men mailen naar info@interstate.nl, en bestellingen kunnen gemailed worden naar verkoop@interstate.nl.

INTERSTATE EUROPE B.V. is marktleider in autotuning en -design in Nederland en levert tuningslijnen van ALPINA en MK-MOTORSPORT (BMW), LORINSER (Mercedes-Benz en Chrysler) en AMG (Mercedes-Benz), STEINMETZ (Opel) en ABT (VW, Audi en Skoda). Daarnaast levert INTERSTATE lichtmetalen wielen van AZEV, wegliggings-produkten van EIBACH (verlagingsveren, stabilisatoren en veerpootbruggen) en de bandenmerken AVON, BFGOODRICH, COOPER en MASTERCRAFT.

Voor meer informatie kunt u op werkdagen (08:30 tot 17:00) én op zaterdag (10:00 tot 16:00) bellen met de verkoopmedewerkers van Interstate Europe B.V. in Delft, 015-2616261. Of stuur uw e-mail naar info@interstate.nl

- einde persbericht -

Deel: ' Interstate autoaccessoires en banden nu ook op Internet '