Intertek presenteert programma’s voor polymeerkarakterisering en -verwerking op de Fakuma 2011

FRIEDRICHSHAFEN, Germany--(BUSINESS WIRE)-- 20110915 --

Intertek, een toonaangevende wereldwijde leverancier van kwaliteit- en veiligheiddiensten, presenteert haar uitgebreide programma’s voor polymeerkarakterisering en de verwerking van polymeren op de Fakuma 2011 in Friedrichshafen, Duitsland. Aangezien de polymeerindustrie sterk gericht is op de ontwikkeling van kostenbesparende innovatie, veilige en duurzame materialen, heeft Intertek zijn polymeer service portfolio uitgebreid om aan deze vraag vanuit de industrie te voldoen.

Intertek’s polymeerdiensten worden op maat geleverd zodat ze voldoen aan de specifieke behoeften van de klant. Onze polymeeringenieurs, -chemici en -deskundigen op het gebied van regelgeving hebben jarenlange branche ervaring en worden ondersteund door goed uitgeruste laboratoria voor polymeeronderzoek en leveren diensten aan ondernemingen die betrokken zijn bij polymeer en plastic productie en/of ontwikkeling. Intertek’s polymeer- en kunststofdiensten omvatten onder ander materiaalkarakterisering, advies m.b.t. regelgeving en testen, verwerkbaarheid programma's, polymeerchemie en milieu-impact verificatie.

Het doel van Intertek is het ondersteunen van de polymeerindustrie met geavanceerde laboratorium- en adviesdiensten waardoor onze klanten kunnen focussen op hun core business. Intertek experts zijn aanwezig tijdens de beurs om uw specifieke vragen te beantwoorden.

Bezoek onze internetsite voor meer informatie over de diensten van Intertek op het gebied van Polymeer en Kunststoffen: www.intertek.com/polymers

About Intertek

Intertek (ITRK.L) is a leading provider of quality and safety solutions serving a wide range of industries around the world. From auditing and inspection, to testing, quality assurance and certification, Intertek people are dedicated to adding value to customers' products and processes, supporting their success in the global marketplace. Intertek has the expertise, resources and global reach to support its customers through its network of more than 1,000 laboratories and offices and over 30,000 people in more than 100 countries around the world. Visit www.intertek.com

CONTACT:
Intertek