Euronext Amsterdam

18 Feb 2003 Introductie Geldmarktinstrumenten op Euronext Amsterdam Press Release 2003.017

Introductie Geldmarktinstrumenten op Euronext Amsterdam

Persbriefing en noteringsovereenkomst met de Rabobank

Amsterdam, 18 februari 2003

- Op donderdag 20 februari aanstaande vindt vanaf 12:00 de ondertekening plaats van de noteringsovereenkomst met Rabobank Nederland, die als eerste geldmarktinstrumenten zal introduceren op Euronext. De ondertekening gebeurt in aanwezigheid van Hans Ten Cate, lid van de raad van bestuur van de Rabobank Groep en George Möller, COO van Euronext.

Voorafgaand aan de ondertekening is er een gezamenlijke persbriefing van de Rabobank en Euronext. De presentatie van de Rabobank wordt gedaan door Bert Bruggink, hoofd Control Rabobank Groep en Haijo Dijkstra, hoofd Funding en Investor Relations Rabobank Groep. Euronext wordt vertegenwoordigd door Wim Verburg, directeur Listings & Primary Market en Aad de Winter, hoofd Listings & Primary Market.

De persbriefing begint om 11:00 uur en vindt net als de ondertekening plaats op Beursplein 5 te Amsterdam.

Vertegenwoordigers van de media die bij de ondertekening en/ of de persbriefing aanwezig willen zijn, worden verzocht zich te melden bij de afdeling Press Relations van Euronext .