Succes introductie HR systeem PS enterprise van Rebus Software

De introductie van het nieuwste HR systeem PS enterprise van Rebus Software (voorheen Peterborough Software) kent een ongekend succes. PS enterprise ontmoet veel positieve kritieken door de uitgebreide standaard functionaliteit, die aansluit op de ontwikkelingen van strategisch HRM in Nederland en het gebruik van de laatste Microsoft Client/Server technologie en Microsoft standaards. PS enterprise is hierdoor naadloos te integreren met onder andere Microsoft Office. De herkenbaarbaarheid en gebruiksgemak voor eindgebruikers van PSenterprise is hierdoor optimaal.

Grote organisaties als Vauxhall en JCB hebben inmiddels het belang onderkend van de toepassing van deze technologie en hebben PS enterprise eenvoudig kunnen integreren in hun bestaande IT-infrastructuur.

Tegelijk met deze introductie zal Peterborough Software haar activiteiten per
1 april 1999 voortzetten onder de naam Rebus Software. Rebus Software heeft sinds haar oprichting in Nederland in 1996 een succesvolle marktpositie ingenomen als leverancier van gevanceerde software op het gebied van human resource management.
Rebus Software Nederland maakte al langer deel uit van de Rebus Group, marktleider in de UK op het gebied van human resource managment systemen en genoteerd in de top 20 van grootste Europese softwarebedrijven. "De internationale re-branding van Peterborough Software naar Rebus Software per april 1999 vloeit voort uit de wens van de nieuwe investeerders Warburg Pincus en General Atlantic Partners (USA) tot verdere uitbouw van de Rebus Group als wereldwijd leverancier van software voor human resources" aldus Jan van Wijk, managing director van Rebus Software in Nederland.

Deel: ' Introductie HR systeem PS enterprise van Rebus succesvol '