Schiphol-Rijk, 3 februari 2000

Betreft: Uitnodiging introductie Microsoft Windows 2000

Geachte redactie,

We staan aan de vooravond van de lancering van Microsoft Windows 2000. Meer dan alleen besturingssysteem, is Windows 2000 een compleet nieuw platform voor zakelijke oplossingen, met Internet-integratie, stabiliteit en eenvoudig beheer als enkele van de belangrijkste kenmerken. Met de lancering van Windows 2000 breekt een tijdperk aan, waarin het web een centrale rol speelt en waarbij e-commerce zich ontwikkelt tot de nieuwe wijze van zakendoen, met Windows 2000 als basis: The Business Internet.

Op woensdag 16 februari organiseert Microsoft in het Okura Hotel aan de Ferdinand Bolstraat 333 te Amsterdam de persintroductie voor Windows 2000 in Nederland. Tijdens deze bijeenkomst houden we u op de hoogte omtrent de interactieve game op Internet: de Windows 2000 Challenge, die als hoofdprijs een bedrag van 20.000 euro heeft. Deze zoektocht start precies 2000 minuten voor het einde van de launch in San Francisco. Na afloop van de bijeenkomst staan PC's voor u klaar om zelf deel te kunnen nemen aan de Windows 2000 Challenge - https://www.windows2000.challenge.com

Gedurende de bijeenkomst zullen John Mangelaars, General Manager van Microsoft Benelux, Sander de Koster, Product Manager Windows en Theo Cordesius, Director Professional Services van Compaq Computer B.V. u de voordelen en mogelijkheden van Windows 2000 presenteren. Ook komt de ABN AMRO bank aan het woord die de keuze heeft gemaakt te migreren naar Windows 2000. De bijeenkomst start om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 12.00 uur. Uiteraard bent u al vanaf 09.30 uur van harte welkom. Na de officiële introductie nodigen wij u uit voor een uitgebreid lunchbuffet. Tevens kunt u dan deelnemen aan de Windows 2000 Challenge. Zo u dat wenst, kunt u na afloop een recensie-exemplaar van Windows 2000 Professional ter beschikking krijgen.

Graag horen wij van u of u van plan bent de Windows 2000 persintroductie bij te wonen. Dit kan per bijgevoegd antwoordformulier, t.a.v. Perlita Fränkel (faxnummer 023 - 565 17 24) of via e-mail aan MCS (info@monogram.nl) of aan ondergetekende (michielg@microsoft.com). Bellen met MCS kan natuurlijk ook, telefoonnummer 023 - 562 82 08. Bij een positieve reactie uwerzijds, sturen wij u een bevestiging inclusief routebeschrijving toe

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Michiel Gosens
Public Relations Manager

ANTWOORDFORMULIER
Uitnodiging Nederlandse persintroductie Microsoft Windows 2000

Datum: Woensdag 16 februari 2000
Plaats: Okura Hotel Amsterdam
Ferdinand Bolstraat 333
Tijdstip: 10.00 - 12.00 uur

o Ik kom naar de lancering van Microsoft Windows 2000 o Ik lunch mee
o Ik ben verhinderd, maar ontvang graag persinformatie o Ik zal niet aanwezig zijn

* S.v.p. doorhalen wat niet van toepassing is.

Blad

Postcode Plaats

Fax E-mail

Stuur dit formulier naar MCS 023 - 565 17 24 t.a.v. Perlita Fränkel Of stuur een e-mail naar michielg@ microsoft.com of info@monogram.nl