ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
13 april 1999

ABN AMRO BANK N.V. INTRODUCEERT REVERSE EXCHANGEABLE SECURITIES OP CERTIFICATEN VAN AANDELEN ING GROEP N.V.

ABN AMRO introduceert op 15 april 1999 EUR 50.000.000 Reverse Exchangeable Securities op certificaten van aandelen ING Groep N.V. met een looptijd tot en met 3 mei 2001.

De Reverse Exchangeable Securities vertegenwoordigen een nominaal bedrag van EUR 5.000 en geven recht op een jaarlijkse coupon van 10,25% betaalbaar gesteld achteraf, voor het eerst op 3 mei 2000. De uitgifteprijs bedraagt 102%. Op de afloopdatum zal de Reverse Exchangeable Security ter keuze van de emittent worden afgelost in ofwel 100% van de nominale waarde in cash ofwel met een vooraf vastgesteld aantal certificaten van aandelen ING Groep N.V.

Het indicatieve aantal certificaten van aandelen is 99,776 , gebaseerd op een conversiekoers 5% beneden de officiële slotkoers van ING Groep N.V. d.d. 12 april 1999. Fracties zullen cash worden uitbetaald. Het definitieve aantal certificaten van aandelen zal worden bepaald op basis van een conversiekoers 5% beneden de officiële slotkoers van ING Groep N.V. d.d. 22 april 1999. Stortingsdatum is 3 mei 1999. De inschrijvingsperiode loopt van 15 april 1999 tot en met 22 april 1999, 15.00 uur (vervroegde sluiting is mogelijk).

Toelating tot de notering van de Reverse Exchangeable Securities op de Officiële Markt van de AEX Effectenbeurs is aangevraagd. De Reverse Exchangeable Securities zullen voorafgaand aan de toelating tot de Officiële Notering, na sluiting van de inschrijving, op basis van As, If and When-issued worden verhandeld. Prijzen zullen worden gepubliceerd op Reuters pagina AAHRXCH. Emittent is ABN AMRO Bank N.V. Lead manager is ABN AMRO Rothschild. Co-managers zijn ASLK/CGER, BGL, Generale Bank, ING Barings/BBL en KBC.

Perscontacten:
Drs. E. van Velzen

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend

Deel: ' Introductie reverse exchangeable securities aandelen ING '