Introductie gratis site-evaluator voor bedrijfssites

Datum: 21 december 1999

Introductie van gratis Site-evaluator op https://www.2c.nl/

21 december 1999: Internetsite van 2C Communication Consultancy gelanceerd. Op deze site is een gratis site-evaluator voor Internetsites van bedrijven te vinden. Deze site-evaluator is uniek. Andere evaluators hebben een technische invalshoek en kijken (machinematig) naar de snelheid van de site, dode links en het aantal bezoekers.

In de visie van 2C wordt de noodzaak verwoord van een synergetische samenwerking tussen de expertisegebieden techniek, design en organisatie. Dit is mensenwerk en wordt dus niet door een machine gedaan. Een medewerker evalueert de site. Dit gebeurt aan de hand van de volgende criteria:

· gebruikersvriendelijkheid

· vormgeving

· navigatie

· communicatieve effectiviteit

· taalgebruik

· links

· zoekresultaten (ranking etc.)bij de belangrijkste Internet zoekmachines
· mogelijkheden voor E-commerce met huidige site en huidige bedrijfsactiviteiten of beoordeling van huidige E-commerce activiteiten

Gegarandeerd krijgt de aanvrager binnen 3 werkdagen en bij grote drukte binnen 5 werkdagen een rapport gemaild waarin de bevindingen van een van de medewerkers van 2C Communication Consultancy worden gepresenteerd. Hierbij dient uitdrukkelijk vermeld te worden dat sites van particulieren niet beoordeeld worden, alleen sites van bedrijven en instellingen.

Contact en meer informatie

2C Communication Consultancy adviseert en ondersteunt bij de organisatorische inbedding van e-commerce functies en websites in organisaties.

Voor uitgebreide informatie: https://www.2c.nl/

Mocht u nog vragen hebben na het lezen van dit persbericht, neem dan contact op met:

Wouter van den Berg
Coördinator Voorlichting