Rabobank Nederland

26 februari 1999 Laatste wijziging om 18:00

Introductieprijs aandeel detron bedraagt 15 euroRabo Securities, 26/2/1999

De definitieve prijs van de te plaatsen gewone aandelen Detron Group NV is door Rabo Securities vastgesteld op 15 euro. Het totaal aantal geplaatste gewone aandelen Detron Group NV bedraagt 4.532.840 stuks. Voor rekening van de onderneming werden 2.117.641 nieuw geëmitteerde aandelen uitgegeven van 0,64 euro nominaal met een totale emissieopbrengst van 31,7 miljoen euro (NLG 70 miljoen). Daarnaast zijn 2.415.199 bestaande aandelen herplaatst voor rekening van de verkopende aandeelhouders. Betaling en levering van de toegewezen gewone aandelen zal plaatsvinden op 3 maart 1999.

De belangstelling voor de aandelen was groot en de plaatsing was meerdere keren overtekend. De aandelen zijn voornamelijk geplaatst bij institutionele beleggers in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Zwitserland en bij particuliere beleggers in Nederland.

Naar verwachting zullen de aandelen Detron Group NV vandaag om 12.30 uur in de notering van de AEX-Effectenbeurs worden opgenomen.

Rabo Securities heeft van de verkopende aandeelhouders een Greenshoe-optie verkregen voor een additionele plaatsing van maximaal 679.926 aandelen. Deze Greenshoe kan worden uitgeoefend tot 30 dagen na de betalingsdatum.

Zoekwoorden:

Deel: ' Introductieprijs aandeel detron 15 euro '