Investeringslast schilderwerk of groot-onderhoud aan woning verleden tijd!

Particuliere eigenaren of huurders van woning of appartement, behoeven niet langer op te zien tegen grote investeringen voor schilderwerken of groot onderhoud aan hun kostbare bezit.

Ede, 4 juni 1999 - De SelektGroep in Ede, waarin 24 schildersbedrijven en 8 timmerfabrieken zijn vertegenwoordigd, biedt thans unieke mogelijkheden om het groot-onderhoud aan woning of appartement binnen ieders handbereik te brengen. Middels het GarantSelekt LeaseComfort behoort "achterstallig" schilderwerk of groot-onderhoud straks tot het verleden.

De eigenaar/ huurder kan, als hij zijn woning wil verbeteren of verfraaien bij de Selekt Groep een verzoek indienen om de benodigde investeringkosten voor schilderwerk- of groot- onderhoud over te nemen. Hiervoor in de plaats heeft men dan slechts een maandelijkse last vanaf enkele tientjes.

Of het nu gaat om mooi en goed schilderwerk, glasisolatie, houtrotvervanging of compleet nieuwe kozijnen, het GarantSelekt LeaseComfort is geschikt en toepasbaar voor alle denkbare woning-verbeteringswensen. Een groot voordeel is natuurlijk, dat het voor bijna iedereen betaalbaar is en dat men voor een relatief laag maandbedrag zijn woning of appartement altijd in een goede staat heeft en kan houden. Bovendien voorkomt, men verder verval.

In het GarantSelekt Lease Comfort heeft men eventueel de mogelijkheid om ook het periodieke onderhoud voor de toekomst te waarborgen voor de duur van 10,15 of 20 jaar. Uw bezit blijft dan in topconditie en voorkomt daarmee extra onverwachte uitgaven of weer nieuwe investeringen. Via de Nationale Schilderwerk Website http://www.schilderwerk.nl kan men vrijblijvend een leaseofferte aanvragen. U weet dan ook gelijk uw maandlasten.

Ook kan men het maximum investeringsbedrag laten uitrekenen. De SelektGroep te Ede is bereikbaar via telefoon (0318).641034 of fax: (0318).651922

Deel: ' Investeringslast groot-onderhoud aan woning verleden tijd '