INVISIC SOFTWARE

INVISIC breidt marktbereik uit

INVISIC Software breidt zijn marktbereik uit met strategische partnerschappen in vier werelddelen

De markt voor de automatisering van professionele dienstverlening blijft groeien; INVISIC haalt recordresultaten in tweede kwartaal en ondertekent vier nieuwe partnerschapsovereenkomsten

BELLEVUE (Washington, V.S.) 2 augustus /PRNewswire/ - INVISIC Software, de gevestigde, mondiaal actieve ontwikkelaar van op het web gerichte software voor de administratie en het beheer van professionele dienstverlening, maakte vandaag de uitbreiding bekend van zijn internationale verkoop- en supportnetwerk. Hiermee reageert de onderneming op de explosieve groei van de markt voor 'Professional Services Automation' (PSA - automatisering van professionele dienstverlening) en op de enorme mondiale vraag naar INVISIC software en diensten. Van deze uitbreiding maken ook de nieuwe strategische partners in vier werelddelen deel uit.

De totstandbrenging van dit mondiale netwerk van INVISIC partners verruimt nog het reeds aanzienlijke marktbereik van de onderneming over de hele wereld en de dienstverlening aan een groeiende groep van vooraanstaande klanten die de producten van de onderneming gebruiken. Het partnernetwerk van INVISIC telt nu vier toonaangevende firma's: Rimrock Corporation in Canada, Becomas in Nederland, Perrotti Informatica in Brazil/Mercosul, en Professional Advantage in Australië. Alle partners bieden diensten op het vlak van de verkoop en de implementatie van INVISIC System 3.

'We voelden ons aangetrokken tot INVISIC om hun gevestigde klantenbestand, hun beproefde implementatiemethodologie en hun uiterst geavanceerde visie op het Internet,' zei Oscar Trimboli van Professional Advantage. 'We merken een groeiende vraag bij onze klanten uit de dienstverlenende sector. En we kijken ernaar uit om onze klanten te kunnen helpen hun zaken met nog meer succes uit te bouwen in samenwerking met onze INVISIC business unit.'

Deze nieuwe partnerovereenkomsten volgen op twee opeenvolgende recordkwartalen voor de onderneming, waarbij in de eerste helft van 1999 evenveel nieuwe klanten werden gevonden als in heel het jaar 1998.

'Klanten over de hele wereld schakelen snel over op het gebruik van ons in de praktijk beproefde INVISIC System 3,' zei Steve Watt, algemeen directeur ('CEO') van INVISIC. 'We moeten het kanaal uitdiepen om de vraag te kunnen blijven volgen en de het doordringen op de markt van onze oplossingen en diensten te versnellen. De voortdurende internationale expansie van INVISIC weerspiegelt de enorme behoefte aan oplossingen die specifiek zijn ontworpen voor professionele dienstverlenende organisaties - oplossingen die rijk zijn qua functionaliteit en toch flexibel, die de strategische voordelen van het Internet vertalen in praktische oplossingen voor zowel individuele consulenten als hele ondernemingen die klant zijn.'

Zoals wordt aangetoond door de grote 'installed base' (het aantal geïnstalleerde programma's) - met onder de klanten organisaties als Perot Systems, Anite, Hewlett Packard, Microsoft, en Epicor Software - heeft INVISIC een uitgebreide ervaring in het leveren van 'professional services automation' aan mondiaal actieve serviceorganisaties en een beproefde methodologie voor succes.

'De INVISIC methodologie voor snelle implementatie - I-Method (TM) - biedt een uitstekend kader voor succes, ongeacht de complexiteit van het project,' zei John Fisher, vice-voorzitter Professional Services van INVISIC. 'I-Method zorgt ervoor dat klanten de gespecificeerde bedrijfsvoordelen van de software krijgen en al in het eerste jaar een buitengewoon investeringsresultaat ('ROI') kunnen realiseren.' Daarnaast heeft INVISIC zijn netwerk voor directe verkoop en support in heel de Verenigde Staten uitgebreid. In de loop van de laatste maanden opende INVISIC verkoopkantoren in Boston, Chicago en Miami. De onderneming heeft ook een agent aangeduid in Auckland (Nieuw Zeeland).

Over INVISIC

INVISIC Software levert essentiële hulpmiddelen die professionele dienstverlenende organisaties in staat stellen te werken met optimale rentabiliteit, met het best mogelijke gebruik van de bedrijfsmiddelen en met de grootst mogelijke proces-efficiëntie. De op webtechnologie gebaseerde oplossingen van de onderneming voor de administratie en het beheer van de dienstverlening in bedrijven vervullen een pioniersrol voor adviesverstrekkende firma's die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en beter inzicht verwerven in het beheer van hun zaken. INVISIC is in particuliere handen en is een multinationale organisatie met hoofdzetel in de Verenigde Staten (Seattle/Bellevue, in de staat Washington). De onderneming heeft vestigingen in Australië en in het Verenigd Koninkrijk. Met acht jaar ervaring bevindt INVISIC zich in een unieke positie voor de levering van oplossingen voor 'professional services automation' aan serviceorganisaties over de hele wereld. INVISIC Software is on line te vinden op www.invisic.com.

FIRMA: INVISIC Software, Inc. CONTACTPERSONEN: Mike Callahan, Vice-P resident Marketing van INVISIC Software, tel.: +1 425-453-9437, of via e-mail: mikec@invisic.com; ofwel Serge Timacheff van Timacheff Associates, tel.: +1 425-837-8059, of via e-mail: stimacheff@usa.net, voor INVISIC Software; ofwel Oscar Trimboli, van de INVISIC Business Unit binnen Professional Advantage, tel: +612-9918-8950, of via e-mail: oscar.trimboli@pa.com.au/ /Website: https://www.invisic.com/

03 aug 99 17:54

Deel: ' INVISIC breidt marktbereik uit '