Contact voor de redactie:

IQUIP Informatica B.V.

Cas Heuvelmans

tel.: (020) 660 66.00 + 3341 (nakiezen)

fax: (020) 660 66 80

e-mail: c.m.b.heuvelmans@iquip.nl

IQUIP OPENT VESTIGING IN REEUWIJK

Diemen, 6 augustus 1999 - IQUIP Informatica B.V. opent zijn zevende vestiging. Het nieuwste kantoor is gevestigd in Reeuwijk. Met het hoofdkantoor in Diemen en nevenvestigingen in Diemen, Den Bosch, Ede, Culemborg, Groningen en Reeuwijk ontwikkelt IQUIP een ring van kantoren rond de Randstad. Hiermee is de regionale bereikbaarheid voor zowel klanten als werknemers gegarandeerd.

Het IQUIP-kantoor in Reeuwijk zal primair plaats bieden aan IQUIP's eigen opleidingsinstituut, de Academie. Het biedt daarom binnen de circa 3200 vierkante meter oppervlakte leslokalen en een auditorium. Dit auditorium biedt plaats aan circa honderd personen. In de achttien leslokalen van de Academie worden alle opleidingen gegeven, zoals de basisopleiding, opleidingen voor professionals, de Management Academie en de WO-opleiding. De gehele benedenverdieping heeft een reguliere kantoorfunctie met werkplekken voor flexwerkers.

IQUIP Informatica B.V. Met circa 1400 medewerkers is IQUIP Informatica B.V. één van de snelst groeiende IT-dienstverleners van Nederland. Het bedrijf bouwt, implementeert en onderhoudt informatiesystemen. In alle activiteiten stelt IQUIP de basisprocessen van de klant én de eindgebruikers centraal. IQUIP is gestructureerd rondom vijf divisies die zich richten op respectievelijk back-office systemen, front-office systemen, implementatie, component-gebaseerde software en testen en geïntegreerde dienstverlening. Meer informatie over IQUIP is te vinden op https://www.iquip.nl.

Deel: ' IQUIP opent vestiging in Reeuwijk '