8 september: Deltadebat

Op woensdag 8 september organiseert ISOC in samenwerking met de FENIT, VECAI, De Waag, NLIP, Mediaplaza, Vereniging ICT en EPN in thuisbasis de Koninklijke Bibliotheek het 'Digitale Delta Debat' over de nota 'Digitale Delta'. Het programma begint om 15.30u. en eindigt om 18.30u met een borrel. Tijdens het debat zullen zeven sprekers ieder gedurende vijf minuten, een motie voor de nota presenteren, waarna er ruimte is voor discussie. Voor ISOC zal Paul Teuben, van World Online en lid van de taskforce 'Email 4 All', de motie presenteren dat iedereen een emailadres moet krijgen. Het voorzitterschap is in handen van Roel Pieper.

Aanmelden via:

Wij vragen u ook een kleine enquete in te vullen over de nota, de resultaten zullen tijdens het debat worden gepresenteerd.

Op de site vindt u gedetailleerdere informatie over de ICT nota, de organiserende partijen, het programma en een routebeschrijving naar de Koninklijke Bibliotheek.

Bij aanmelding ontvangt u tevens een email ter bevestiging.

Leden van de Internet Society ontvingen vorige week reeds een uitnodiging. De capaciteit van de zaal is beperkt tot 200 personen, dus schrijf u snel in als u nog in aanmerking wilt komen voor een van de 48

==================================================
Vereniging Internet Society Nederland web: https://www.isoc.nl