Artis

Amsterdam, 12 mei 1999

Artis op z'n Italiaans

Vele Nederlanders brengen hun vakantie graag door aan de Italiaanse Rivièra, bezoeken de scheve toren van Pisa of flaneren langs de fonteinen in Rome. Voor diegenen die Italië of de Italiaanse keuken een warm hart toedragen, organiseert Artis in samenwerking met het Partycentrum een culinaire Italiaanse avond op maandag 31 mei a.s.

Na een Italiaans welkomstdrankje om 19.00 uur in het Planetarium, wordt u in de koepel getrakteerd op de zon tijdens het programma 'Eclips'. Vervolgens wacht u in de sfeervolle Flamingoserre een uitgebreid buffet: van minestrone tot spaghetti en van lasagne tot pizza. Na het heerlijke Italiaanse eten volgt een rondleiding door de dan inmiddels in schemer gehulde dierentuin, waar tal van dieren alle rust van de nacht al hebben gevonden. Rond 22.00 uur is het tijd om het buffet af te sluiten met smaakvol Italiaans ijs.

Voor deze geheel verzorgde Italiaanse avond, inclusief het welkomstdrankje, de voorstelling 'Eclips', de rondleiding en het buffet, betalen abonnementhouders van Artis ƒ 62,50 en niet-abonnementhouders ƒ 75,50. U kunt reserveren tot 26 mei a.s. op telefoonnummer 020 - 6245522.

------------------------------------

Deel: ' Italiaanse avond in Artis '