Ito opleidingen genomineerd voor titel VCA Opleider van Nederland

Montfoort 14 november 2012

Montfoort, 20121114 -- Ito opleidingen uit Montfoort is onlangs door de Koninklijke PBNA (het grootste examenbureau voor VCA-examens in Nederland) verkozen tot VCA Opleider van de provincie Utrecht 2012. Ito dingt nu mee naar de titel VCA Opleider van Nederland, die op 12 december a.s. in Wassenaar wordt uitgereikt.

De jury van de Verkiezing tot VCA Opleider van Nederland roemde Ito opleidingen om de ziel en zakelijkheid waarmee Ito zijn opleidingen geeft, de motivatie om altijd voor het beste resultaat te gaan en de waardering die klanten uitspraken over het bedrijf. Enthousiaste, goed opgeleide trainers uit de praktijk bieden opleidingen van A tot Z. De aansluiting van theorie op praktijk wordt gewaarborgd door veelvuldig te werken met praktijkvoorbeelden van de cursisten zelf.

VCA Opleider van Nederland
Samen met elf andere provinciewinnaars dingt Ito nu mee naar de titel VCA Opleider van Nederland. Een vierhoofdige, onafhankelijke jury beoordeelt de kandidaten op basis van een bedrijfspresentatie en een persoonlijk interview. Op 12 december wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst in Wassenaar ter ere van het 100-jarig bestaan van PBNA.

Over Ito opleidingen
Ito opleidingen, afgekort Ito, is een landelijk opererend trainingsinstituut dat opleidingen verzorgt op het gebied van veiligheid, transport, logistiek en milieu. Naast trainingen op basis van open inschrijving organiseert Ito bedrijfsspecifieke trainingen, de zogenaamde in-company trainingen. Hierbij wordt nadrukkelijk gezocht naar aansluiting van de cursus op de praktijksituatie van de medewerkers van dat bedrijf. Ito verzorgt o.a. trainingen op het gebied van bedrijfshulpverlening (BHV), VCA Basisveiligheid, VCA VOL, VIL VCU.
Ito opleidingen is ISO 9001:2008 gecertificeerd. Zie ook: www.ito-opleidingen.nl

Over de PBNA
De Koninklijke PBNA is met bijna 50.000 kandidaten per jaar één van de grootste examenorganisaties van Nederland op het gebied van techniek, management & organisatie, VCA, middelbare veiligheidskunde (MVK) en system engineer (HBO bachelor). Zie ook: www.pbna.com

Deel: ' Ito opleidingen genomineerd voor titel VCA Opleider van Nederland '