Jimmy Bosch en La Sucursal SA op 17 maart in Amsterdam

De king of the Trombone geeft een eenmalig optreden in Nederland

AMSTERDAM, 20120224 -- Op zaterdag 17 maart 2012 geeft de wereldberoemde trombone speler Jimmy Bosch een concert in de salsa club van Salsa4Fun in Amsterdam. Dit unieke en exclusieve optreden in Nederland is toegankelijk voor maar 250 gasten.

Jimmy Bosch is naast een zeer begaafd muzikant ook componist, tekstschrijver, producer en bandleider. Hij staat bovenaan de top  in de muziekwereld als het gaat om Salsa, Latin Jazz en World muziekgenres. Het is alweer lang geleden dat hij met zijn eigen muziek on stage heeft gestaan in Nederland en eindelijk is het weer zover.

La Sucursal SA behoort tot de top van de latin bands in Spanje. Ze produceerden al 2 cd's onder eigen naam in een stijl welke wordt genoemd “salsa brava”. Daarnaast begeleiden zij veel grote internationale artiesten zoals Ruben Blades, Chucho Valdes, Jose Alberto en spelen moeiteloos het repertoire van de betreffende artiest.  In maart toeren zij met Jimmy Bosch en  kijken er naar uit om Nederland voor de allereerste keer te mogen bezoeken.

Het optreden vindt plaats tijdens het  maandelijkse salsafeest  genaamd “SalsaClub Mystique”  op zaterdag 17 maart en wordt georganiseerd door Salsa4Fun in hun salsa club in Amsterdam. Deze mooie horecalocatie is helemaal ingericht in latin sferen en biedt plaats aan maximaal 250 gasten.  Hierdoor is het concert nog exclusiever omdat de artiesten heel dicht bij het publiek staan. Voor en na het optreden is er uitgebreid gelegenheid om te dansen met een aantal dj’s.

Het jaar 2012 is een feestelijk jaar voor Salsa4Fun, zij bestaan namelijk 10 jaar. Dat wordt het hele jaar door gevierd met leuke acties en verrassingen en deze bijzondere avond zal daarom ook in het teken staan deze mijlpaal.

"SalsaClub Mystique" bij Salsa4Fun

salsaparty met live on stage Jimmy Bosch en La Sucursal SA

Spaarndammerstraat 460a in Amsterdam
deur open va 21.30 uur