CDJA kiest nieuwe voorzitter
Den Haag, 22 maart 2000

Het CDJA ( het Christen-Democratische Jongeren Appel ) kiest komende zaterdag, 25 maart 2000, een nieuwe voorzitter. De huidige voorzitter, Teusjan Vlot neemt afscheid en vervolgens maakt de Algemene Ledenvergadering een keuze uit twee kandidaten, Loek Schueler of Marhijn Visser. De gekozen voorzitter zal vervolgens de vergadering toespreken.

Loek Schueler (v) is 23 jaar, is student economische geografie en lid van het het Algemeen Bestuur van het CDJA.
Marhijn Visser (m) is 25, werkt bij het ministerie van Economische Zaken en is voorzitter van het provinciaal bestuur Utrecht. Op de websites van de beide kandidaten stellen zij zich uitgebreider voor. Deze sites zijn te bereiken via www.cdja.nl.
De Algemene Ledenvergadering van het CDJA wordt gehouden in Utrecht in Florin & Firkin, Nobelstraat 2-4. De vergadering begint om 10.00 met het huishoudelijke gedeelte waarin ook de nieuwe voorzitter zal worden gekozen. In de middag zal er in verschillende workshops en een afsluitende forumdiscussie gesproken worden over de herziening van het grondslagrapport van het CDJA.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Teusjan Vlot, voorzitter CDJA, telefoon 033-4779884 of 06-51191436 Secretariaat CDJA, telefoon 070-3424850

Deel: ' Jongeren CDJA kiezen nieuwe voorzitter '