Jubilerend ABC komt met absolute primeur

Eindhoven, 20120109 -- Het Artiesten Belangen Centrum ABC is een brancheorganisatie van, voor én door zelfstandige artiesten & muzikanten. In januari 2012 bestaat het ABC 12½ jaar! Een hele prestatie, dat kunnen we rustig stellen. Tijdens de Internationale Artiesten & Evenementen Beurs AEB te Eindhoven presenteert het ABC een uniek verzekeringspakket voor artiesten. Het is nog niet eerder in Europa voorgekomen dat een brancheorganisatie 3 eigen en op maatgemaakte exclusieve verzekeringen afsluit bij één maatschappij!

Vanaf dit jaar is het voor de leden van het ABC mogelijk om te kiezen voor een doorlopende boekings-, casco- of aansprakelijkheidsverzekering tegen zeer voordelige premies. Deze verzekeringen kunnen los worden afgesloten maar ook als totaalpakket.

Net als iedere ondernemer loop je als artiest verschillende risico’s. Je kunt een been breken met als gevolg dat je optreden niet door kan gaan. Daarnaast heb je vaak kostbare instrumenten of decors die beschadigd kunnen raken. Voor veel artiesten was het in het verleden bijna onmogelijk om zich te verzekeren tegen deze risico’s vanwege de hoge kosten. Bovenstaande verzekeringen zijn door Nationale Nederlanden speciaal voor het ABC ontwikkeld. Mede door bemiddeling en ondersteuning van het PZO (Platform Zelfstandig Ondernemers) is het bouwen van dit verzekeringspakket mogelijk gemaakt wat geresulteerd heeft in een zeer uniek en concurrerend verzekeringsproduct.

Samenwerking De Internationale Artiesten- en Evenementenbeurs (AEB) is al jarenlang dé unieke vakbeurs waar vraag en aanbod in entertainment elkaar ontmoet én zaken doet. De organisatie van de AEB heeft vanaf het directe begin de initiatieven van het ABC voor de volle 100% ondersteund. Deze beurs heeft zich ontwikkeld tot graadmeter van de creativiteit van de Nederlandse artiest. Als broedplaats voor nieuwe ontwikkelingen en voor het ontdekken van nieuwe trends is deze beurs een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor artiesten en muzikanten van allerlei disciplines. Het ABC heeft om bovengenoemde reden ervoor gekozen haar jubileum tijdens deze jaarlijks bruisende en kleurrijke bijeenkomst te vieren. Naast de primeur van het verzekeringspakket gaan zij vol trots een aantal andere primeurs presenteren op hun feestelijk aangeklede ABC-netwerkplein: een nieuwe huisstijl, nieuwe Web-site, een totaal vernieuwd back-Office systeem en een forse update/uitbreiding van het ledenpakket.

Waar & wanneer
Beursgebouw te Eindhoven.
Openingstijden:
zondag 15 januari 2012: 11.00 – 18.00 uur
maandag 16 januari 2012: 13.00 – 21.00 uur
dinsdag 17 januari 2012: 11.00 – 17.00 uur

De ABC-artiesten willen graag hun kunsten vertonen op de verschillende podia of voor u optreden in hun stands! Het bestuur nodigt alle artiesten & muzikanten uit om het ABC met deze mijlpaal te komen feliciteren! Geïnteresseerd? Neem contact op met het secretariaat info@artiestenbelangen.nl voor een toegangskaart! De exposantenlijst kunt u vinden op https://www.aeb.nl

Deel: ' Jubilerend ABC presenteert verzekeringspakket voor artiesten '