Speciale Jubileum-uitvoering Audi A4

(21 September 1999)

PERSBERICHT:

Voor Audi is 1999 in meer opzichten een jubileumjaar. Het merk Audi viert onder andere een eeuwfeest vanwege de oprichting in 1899 van de Horch Werke. De fabriek viert het gouden jubileum van de vestiging in Ingolstadt en de importeur kan een zilveren jubileum melden: in 1999 wordt Audi voor het 25e jaar in Nederland geïmporteerd door Pon's Automobielhandel B.V.

Wie jarig is, trakteert. Audi komt daarom nu met een speciale Jubileum-uitvoering van de Audi A4 en de Audi A4 Avant. De reeds zeer rijke standaarduitvoering van de A4 wordt daarmee voorzien van extra optische accenten, betere beveiliging, meer comfort en aanvullende bescherming voor de inzittenden.

De Jubileum-uitvoering kent namelijk de volgende extra's:
- metallic/pareleffectlak

- 8 luidsprekers

- radiografische afstandsbediening

- diefstalalarm

- Sideguard hoofdairbags voor en achter

- dakreling (alleen voor de A4 Avant)

De eveneens speciale meerprijs bedraagt slechts Fl. 2.950,- inclusief BTW/BPM.

Overigens blijft naast deze Jubileum-uitvoering ook de extra comfortabele Pro Line Exclusive-uitvoering bestaan. Voor een meerprijs van Fl. 3.990,- wordt de Audi A4 daarbij uitgebreid met volautomatische airconditioning, middenaimsteun voor met opbergvak, buitentemperatuurmeter en winterpakket (verwarmbare buitenspiegels en verwarmbaar portierslot aan bestuurderszijde).

Deel: ' Jubileum-uitvoering Audi A4 '