Jumping Amsterdam

html?nieuws_id=75

Terug Index - laatste nieuws
Nieuws Item: Jumping Amsterdam live op internet ! Datum: 30-11-1999

Jumping Amsterdam, het internationale paardensportevenement dat plaatsvindt van 2 t/m 5 december a.s. in de Amsterdam Rai, is voor iedereen live te volgen op internet via Jumpings eigen website:
www.jumping-amsterdam.nl
Bovendien worden de wedstrijden op breedbandkwaliteit aangeboden via UPC op www.amsterdamlive.nl. Met dit aanbod aan alle internetgebruikers in heel Nederland loopt Jumping Amsterdam, dat wereldwijd tot de meest vooraanstaande paardensportevenementen behoort, vooruit op alle andere grote internationale concoursen. Het betreft hier dus een absolute primeur, waarmee het hippische evenement zijn imago baanbrekend en vernieuwend te zijn, bevestigt.

De uitzending op internet, ofwel de web-casting, begint vrijdagavond 3 december om 20.00 uur en duurt tot zondagavond 22.00 uur (wijzigingen voorbehouden). Alle hoogtepunten in het programma van Jumping Amsterdam, zoals de Wereldbeker springen op zaterdagavond, de Grote Prijs van Amsterdam op zondagmiddag en de Wereldbeker dressuur op zondagavond zijn live op internet te zien.
De speciale web-casting komt tot stand met hulp van NOB Interactive en Garmt Development.

Amsterdam, 30 november 1999

back terug