Ingezonden persbericht

TT Circuit Assen, 24 juni 2002

Persbericht:

Jurgen van den goorbergh onder (vragen)vuur

In navolging van de handtekeningen sessie vorig jaar in de TT-week, worden de racefans ook dit jaar in de gelegenheid gesteld om een van de GP-toppers te ontmoeten. Motorfabrikant Honda heeft het namelijk mogelijk gemaakt dat op woensdag 26 juni a.s. de Nederlandse MotoGP-favoriet Jurgen van den Goorbergh naar het Koopmansplein in Assen komt, waar hij om 18.00 uur vragen zal beantwoorden en handtekeningen zal uitdelen.

Formule 1 presentator Allard Kalff is aanwezig om Jurgen van den Goorbergh uitgebreid te interviewen, maar ook het publiek en met name het jonge publiek- wordt van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn en vragen te stellen. Want de jeugdige TT-fan die de leukste vraag stelt, wordt in de gelegenheid gesteld om op donderdag het Grand Prix-paddock te bezoeken en een persbijeenkomst bij te wonen met 500cc wereldkampioen Valentino Rossi en diezelfde Jurgen van den Goorbergh. Zo zullen uit de vragenstellers een jongen en een meisje gekozen worden om voor de Meet & Greet met Rossi en Jurgen en het exclusieve bezoek aan het Honda Racing Team waar ook de Japanner Tohru Ukawa deel van uit maakt.

Nu al is bekend dat RTV Drenthe opnames zal maken van de Interviews en het vragenvuur aan Jurgen van den Goorbergh, terwijl ook Yorin TV present is voor het programma MotorTV. Dus zorg dat je er bent, woensdag 26 juni a.s. om 18.00 uur op het Koopmansplein in Assen.

Niet voor publicatie:

Voor meer info:

Gerda Deelstra/LDP Lee van Dam Productions b.v.

tel. (0592) 31 80 55
fax (0592) 31 26 14

E-mail: gerdadeelstra@leevandam.nl

(Uitnodiging - tevens niet voor publicatie)

GP-toppers bezoeken kaasmakerij in Rolde

Langs deze weg nodigen wij de media uit om op woensdag 26 juni om 13.30 uur aanwezig te zijn bij het bezoek dat een aantal Grand Prix-toppers brengt aan Kaasmakerij Karwij in Rolde. Tijdens de jaarlijkse foto-shoot zijn aanwezig: - Loris Capirossi (I MotoGP), Jurgen vd Goorbergh (NL MotoGP), Shinya Nakano (J MotoGP), John Hopkins (USA MotoGP) en Toni Elias (E 250cc). Fotografen en cameramensen zijn van harte uitgenodigd om van het bezoek aan de Kaasmakerij, waarbij een aantal GP-coureurs ook aan het werk gezet zullen worden in deze Hollandse specialiteit, aanwezig te zijn. Om het geheel niet door grote drommen publiek te laten verstoren, verzoeken wij u uitdrukkelijk hier geen ruchtbaarheid aan te geven.

Kaasmakerij Karwij is te vinden aan de Hunebedweg 4, 9451 AP in Rolde (op ca. 10 km vanaf het TT Circuit Assen)

Vriendelijke groet,

TT Circuit Assen