Kavels cultuurgrond te koop in gemeenten Steenbergen en Bergen op Zoom

DEN HAAG, 20161220 -- In de gemeente Steenbergen en Bergen op Zoom (Noord-Brabant) worden een twintigtal kavels cultuurgrond middels een openbare inschrijving ter verkoop aangeboden. De kavels bevinden zich in de directe nabijheid van de Rijksweg A4 en variëren in oppervlakte van 0.31.25 ha tot en met 16.21.25 ha.

Deze kavels zijn in het verleden door Rijkswaterstaat aangekocht ten behoeve van de uitbreiding van de Rijksweg A4, welke in november 2014 in gebruik is genomen. Door afronding van de werkzaamheden zijn de percelen overtollig verklaard en kunnen deze nu als cultuurgrond voor akkerbouw worden verkocht. De kavels zijn op eigen gelegenheid te bezichtigen en zijn te herkennen aan het Rijksvastgoedbedrijf verkoopbord, welke bij elk kavel is geplaatst.

[Kavels cultuurgrond in de gemeente Steenbergen en Bergen op Zoom]

Belangrijke data
Start verkoop middels openbare inschrijving: dinsdag 20 december 2016. Uitbrengen biedingen per kavel door belangstellenden: uiterlijk tot woensdag 15 maart 2017, 12.00 uur.
Gunning: het streven is op woensdag 22 maart 2017.
Na registratie op biedboek.nl kunt u per perceel een gratis biedboek bestellen met meer informatie.

Rijksvastgoedbedrijf

Het Rijksvastgoedbedrijf is de vastgoedorganisatie van en voor de Rijksoverheid en is onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Rijksvastgoedbedrijf is verantwoordelijk voor het beheer en de instandhouding van de grootste en meest diverse vastgoedportefeuille van Nederland.

Voor meer informatie met betrekking tot de verkoopinformatie- en voorwaarden, concept-koopovereenkomst en het inschrijfformulier, evenals alle bijbehorende bijlagen, bezoek de website www.biedboek.nl U kunt geen rechten ontlenen aan deze informatie.

Deel: ' Kavels cultuurgrond te koop in gemeenten Steenbergen en Bergen op Zoom '