Kermisbonden steunen initiatief voor Blauwe Zondag

TILBURG, 20140618 -- Zowel de Nationale Bond van Kermisbedrijfhouders (BOVAK) als ook De Nederlandse KermisBond N.K.B. steunen het initiatief voor een Blauwe Zondag op de Tilburgse kermis van harte. Voor de BOVAK moet de kermis van iedereen zijn. En ook toegankelijk voor iedereen. Ongeacht of je een beperking hebt of niet.

Voorzitter BOVAK, Nicole Vermolen: "Wij steunen dit initiatief op de Tilburgse kermis voor de volle honderd procent. Wij zullen onze leden benaderen voor een breed gedragen Blauwe Zondag 2014 op de Tilburgse kermis"

Jan Boots, directeur Ver. Ned. Kermisbond N.K.B.: "Natuurlijk staan wij ook achter het initiatief van Blauwe Zondag en zullen we onze leden vragen om te kijken of ze medewerking kunnen verlenen aan Blauwe Zondag 2014 op de Tilburgse Kermis".

Prikkels op de Kermis

Door middel van minder gebruik van flitslicht en minder harde muziek wordt de kermis voor een deel van mensen met autisme een stuk aangenamer en kunnen er dus meer mensen met autisme van de Tilburgse kermis genieten.

Meer informatie kunt u vinden op https://blauwezondagtilburg.nl/

Blauwe Zondag wordt mede mogelijk gemaakt door: De Tilburgse Kermisexploitanten, De Tilburgse Kermis,  Autilook.nl, Zorgbelang Noord-Brabant, NVA Nederland, NVA Noord-Brabant, NobodyElse.

Zoekwoorden:

Deel: ' Kermisbonden steunen initiatief voor Blauwe Zondag in Tilburg '