Ingezonden persbericht

Persbericht.

Gennep, 16 september 2001

Drumfanfare Vrijheid en Broederschap organiseert dit jaar wederom de kermisloterij.

De Gennepse kermis komt weer dichterbij en wat is deze zonder de kermisloterij van Drumfanfare Vrijheid en Broederschap? Ook dit jaar zal de Drumfanfare u vragen om uw steun door middel van het kopen van een kermislot. De hoofdprijs is fl.500,00 en verder zijn er diverse andere leuke prijzen te winnen. De loten kosten slechts fl. 2,50 per stuk.

Leden van de Drumfanfare zullen de komende weken in Gennep langs uw deur komen en op kermiszondag 14 oktober a.s. zullen de loten tevens verkrijgbaar zijn bij de stand bij de ingang van het Europaplein. Hier zal om 20.00uur 's avonds de trekking plaats vinden van de winnende lotnummers. De trekking wordt dit jaar gedaan door Provinciaal Statenlid en BG`er (Bekende Gennepenaar) Paul Wessels.

De opbrengst wordt gebruikt voor de aanschaf van nieuwe instrumenten en uniformen, maar ook voor het onderhoud van oude instrumenten. Drumfanfare Vrijheid en Broederschap stelt zich als doel om mensen bij elkaar te brengen die het leuk vinden om samen muziek te maken. En vervolgens deze klanken voor u ten gehore te brengen is uiteraard het ultieme doel. Om dit doel te kunnen verwezenlijken heeft de Drumfanfare uw hulp nodig. Koopt u daarom een lot als ons lid bij u langs de deur komt.

Namens bestuur en cie. "kermisloterij 2001",

Martin E. Packbier