Persbericht KeyMark Services Services

12 april 1999

KeyMark Services neemt Start/Vacant over

Afgelopen week tekenden KeyMark Services en Start een overeenkomst waarmee de klanten van Start/Vacant worden overgedragen aan KeyMark Services. Dit betekent dat KeyMark Services een aantal grote namen toevoegt aan de lijst van organisaties die een abonnement hebben op haar vacaturebank.

Overweging voor Start hierbij is dat Start als arbeidsmarktintermediair de exploitatie van media niet tot haar core business rekent. In totaal voorziet KeyMark Services haar klanten wekelijks van zo´n 8.000 nieuwe vacatures uit regionale en landelijke dag- en weekbladen en vaktijdschriften. Met 400.000 vacatures op jaarbasis is de KeyMark Services vacaturebank de grootste van Nederland. Afnemers zijn onder andere: PNEM, Rijksoverheid, Albert Heijn, Eneco, KLM, GAK, ASV Loopbaaninterventie, politie LSOP/KLPD, Arbeidsvoorziening Nederland.

KeyMark Services
KeyMark Services is een joint venture van VNU Business Publications en Pelican Services. Zij ontwikkelt en levert diensten en digitale producten voor personeelsmanagement en loopbaanoriëntatie. Zij opereert op de business to business markt.
De vacaturebank van KeyMark Services wordt wekelijks geactualiseerd met circa
8.000 nieuwe vacatures op WO-, HBO-, MBO- en LBO-niveau. Hiermee bevat de vacaturebank zo´n 95% procent van de vacatures die wekelijks in de gedrukte media verschijnen.

N.B. Niet voor publicatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marina van Notten, directeur KeyMark Services, Rijnsburgstraat 11, 1059 AT Amsterdam, telefoon 020 ? 48 75
690, email: m.van.notten@bpa.vnu.com

Deel: ' KeyMark Services neemt Start/Vacant over '