Seagull Holding NV

Kia Motors accelereert E-Business met SEAGULL

Directe toegang tot beschikbaarheid van auto's resulteert in uitstekende klantenservice

Bremen, Duitsland en Atlanta - 24 juli, 2001 - SEAGULL, marktleider in software oplossingen voor host toegang ten behoeve van internetinfrastructuur, kondigt vandaag aan dat Kia Motors Europa GmbH, een divisie van Kia Motors Co.Ltd, haar dealer informatiesysteem nieuw leven geeft met SEAGULL technologie en directe internettoegang tot haar voorraad- en distributieapplicatie biedt voor meer dan 500 dealers in Duitsland.

SEAGULL's J Walk(TM) software oplossing stelt Kia Motors in staat om bestaande business logic en applicatie intelligentie te gebruiken ten behoeve van het beschikbaar stellen van kritieke automobiel- en onderdelenvoorraadinformatie via een beveiligd intranet. Dealers kunnen nu direct toegang krijgen tot Kia Motors' iSeries host systeem voor zowel actuele verkrijgbaarheid van auto's, garantie administratie, onderhoud , verkoop updates, als voor het plaatsen van orders voor specifieke voertuigen via een intuïtieve browser interface. Voorheen waren dealers afhankelijk van wekelijkse geprinte verslagen met deze kritieke en tijdsgevoelige informatie.

"SEAGULL stelt ons in staat om ons huidige systeem te evolueren naar een echte e-business infrastructuur," aldus Harald Poppe, manager data processing van Kia Motors Europa GmbH. "Kwaliteitsverbetering is een wezenlijk onderdeel van onze bedrijfsvisie en geeft ons de mogelijkheid om onze dealers internettoegang te geven tot ons host systeem. Kia Motors kan op deze manier haar voorraad efficiënter managen en uitstekende klantenservice bieden."

Het verbeterde dealer informatiesysteem biedt ook betere management informatie voor Kia Motors executives doordat geconsolideerde informatie voor elke regio en dealerprofielen in een grafische vorm beschikbaar is.

"Kia Motors zocht een oplossing voor het vernieuwen van haar huidige dealer informatiesysteem zonder nieuwe uitgebreide programmering en tijdsinvestering," aldus Sigurd Neumann, SEAGULL's regio manager voor Duitsland. "SEAGULL technologie geeft Kia Motors de mogelijkheid om haar activiteiten drastisch te verbeteren door het uitschakelen van papier afhankelijke processen en vertragingen in de distributie te voorkomen. Met e-business heb je de kracht om efficiëntie te verhogen en klantenservice te verbeteren. Wij hebben het genoegen om Kia Motors te helpen bij het implimenteren van strategische oplossingen die zullen resulteren in significante zakelijke voordelen."

Deel: ' Kia Motors accelereert e-business met SEAGULL '




Lees ook