Nederlandse kickbokser Nieky Holzken pakt wereldtitel en krijgt eigen reality soap

AMSTERDAM - De Nederlandse kickbokser Nieky Holzken heeft in Las Vegas de GLORY wereldtitel kickboksen op zijn naam geschreven. GLORY is het grootste kickboksgala ter wereld en het is de tweede keer dat de Helmonder de titel wint. Tevens maakte Just Productions vandaag bekend dat ze een reality-soap rondom de bokser en zijn gezin gaan creëren. Wegens de enorme populariteit van Holzken hebben de Amerikaanse TV zenders ABC en Spike TV al interesse getoond in de reality-soap.

In de reality-soap wordt Nieky gevolgd in zijn droom om zijn titel als wereldkampioen te heroveren. Van jongs af aan heeft Nieky in de ring gestaan en het is echt een natuurtalent. Zijn bijnaam is dan ook niet voor niks ‘The Natural’. Nieky wordt fysiek en mentaal bijgestaan door zijn trainer en schoonvader Sjef Weber. Een markant persoon die in het dagelijks leven autoverkoper is, maar tussen de bedrijven door zorgt dat Nieky in topvorm blijft en de juiste tegenstanders treft. Naast een winnaar in de ring is hij buiten de ring een hele aardige, ‘gewone’ Brabantse familieman met een gezin bestaande uit zijn vrouw Nathellie, zoontje Geraldo en oogappeltje Willisha. Geraldo (8 jaar) is in alles een kopie van zijn vader en is nu al een groot kickbokstalent. Nu Nieky de top heeft bereikt in het kickboksen, wil hij zijn volgende droom waarmaken: wereldkampioen worden in het reguliere boksen; een prestatie die geen andere vechter ooit heeft behaald. De reality-soap begint als Nieky zich in Helmond voorbereidt op het Kickboksgala GLORY in Las Vegas en volgt hem in het waarmaken van zijn ambities.

De productie is in handen van Just Productions. Ze zijn momenteel in Las Vegas om de overwinning vast te leggen en dit te vieren met zijn schoonvader/ trainer en de rest van de familie. Just Productions is onderdeel van Just Media Group.

Voor meer informatie over Nieky Holzken: https://www.niekyholzken.nl

Voor meer informatie over GLORY kickboksgala: https://www.glorywoldseries.com

Deel: ' Kickbokser Nieky Holzken pakt wereldtitel en krijgt eigen reality soap '