Ingezonden persbericht

TROS MUZIEKCAFÉ
Uitzending zaterdag 15 februari
Radio 2 ­ 16.00 uur

Kieran goss, danny malando & kayak in tros muziekcafÉ

Zoals elke zaterdagmiddag komt TROS MUZIEKCAFÉ ook 15 februari tussen 16.00 en 18.00 uur live vanuit Studio de Plantage in Amsterdam (naast Artis). Het programma is te beluisteren via Radio 2 en publiek is van harte welkom de uitzending (gratis) bij te wonen. Hadassah de Boer ontvangt deze week onder meer Kieran Goss, Danny Malando en Kayak.

De Noord-Ierse zanger/tekstschrijver Kieran Goss besloot jaren geleden zijn carrière als advocaat te beëindigen om zijn geluk te beproeven in de muziek. Momenteel behoort hij in zijn eigen land tot de best verkopende artiesten en geniet hij veel aanzien als liedjesschrijver. Kieran Goss is in Nederland voor een toernee en zaterdag te gast in TROS MUZIEKCAFÉ waar hij laat horen hoe zijn werk akoestisch klinkt.

De Amsterdamse orkestleider Danny Malando is erfgenaam van een bijzonder orkest dat al vele generaties meegaat. Met het meest recente album 'Feria del Tango' sloot het Malando Orkest vol passie en plezier mooi aan op de stijgende interesse voor tangomuziek. Zaterdag komt het orkest een aantal nummers laten horen.

De symfonische rockgroep Kayak is sinds 1972 niet meer weg te denken uit de Nederlandse muziekwereld. Momenteel vertolken ze in theaters hun rockopera 'Merlin ­ Bard of the Unseen'. Hadassah praat met de bandleden over deze rockopera en natuurlijk komen ze live spelen.

Ook deze week besteedt TROS MUZIEKCAFÉ aandacht aan het Nationaal Songfestival en ontvangt Hadassah zoals elke week een sportgast.

Meer informatie is ook te vinden via de website www.tros.nl.

Deel: ' Kieran Goss, Danny Malando & Kayak in tros muziekcafÉ '