Home Kantorengids. Selecteer een land:
Go

Header Image

Dutch | English Site Map | Aanvraag ING-Publicaties | Contact | Zoeken

Link naar Over ING
Link naar Producten en Services
Link naar Investor Relations
Link naar Press Room
Link naar Werken bij ING

Voorzitter Kist en RvB-lid Hubbell over achtergronden winstwaarschuwing ING

De winstwaarschuwing die ING op 15 oktober jl. heeft bekend gemaakt, heeft geleid tot vele reacties en vragen binnen en buiten ING. Er is een conference call gehouden voor analisten, daarnaast waren er publicaties zoals het persbericht en artikelen in het Aandeelhoudersbulletin en Aandeelhoudersnieuws.

Om tegemoet te komen aan de grote vraag naar informatie treft u hierbij nog twee artikelen aan die deze week verschijnen in ING Nieuws, het personeelsblad van ING:

-De column van de voorzitter, waarin de heer Kist persoonlijk de achtergronden van de winstwaarschuwing toelicht.
-Een interview met de heer Hubbell, die binnen de Raad van Bestuur verantwoordelijk is voor de regio's Americas en Asia/Pacific. Hij geeft daarin een nadere uitleg over de mogelijke schadeclaims voor ING naar aanleiding van de ramp van 11 september en gaat tevens in op de herverzekeringsactiviteiten van het Amerikaanse dochterbedrijf ReliaStar Re.

Tevens treft u enkele sheets aan die de Chief Financial Officer van ING, de heer Maas, gebruikte tijdens de conference call met analisten en een aantal vragen en de antwoorden die in de conference call aan de orde zijn gekomen.

Persbericht 15 oktober 2001

Column Ewald Kist

Interview Fred Hubbell

Conference Call

Home | Over ING | Investor Relations | Press Room | Werk Site Map | Aanvraag ING-Publicaties | Contact | Zoeken

Juridische Informatie | Copyright © 2001 ING Groep N.V.

Zoekwoorden:

Deel: ' Kist en Hubbell over achtergronden winstwaarschuwing ING '