Geachte redactie,

Enkele dagen geleden is KLAGEN.NL van start gegaan. KLAGEN.NL is de eerste klachtenservice op internet, waar
consumenten kunnen klagen over alle bedrijven in Nederland. Wij helpen consumenten bij het oplossen van hun
klachten. Wij communiceren met bedrijven over de klachten en houden de consumenten op de hoogte van de
reacties die wij hierop krijgen. De klachtenservice is volledig gratis voor consumenten.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als u aandacht aan de start van onze klachtenservice wilt schenken. U kunt
hierbij gebruik maken van het persbericht dat u onderaan deze e-mail als platte tekst vindt bijgesloten.

Als u meer informatie wilt over KLAGEN.NL, dan kunt u terecht op onze website: www.klagen.nl. U vindt hier gedetailleerde informatie over de werkwijze en tevens informatie over het ontstaan van de klachtenservice. Uiteraard
kunt u ook contact met mij opnemen, telefonisch via 020-6151855 of per e-mail: info@klagen.nl.

Met vriendelijke groet,
KLAGEN.NL

drs. Bram Polak
Directeur

Gemakkelijk klagen bij KLAGEN.NL
Amsterdam, maart 2000

Iedereen kent het probleem. Je hebt een product gekocht dat niet aan je verwachtingen voldoet of je bent slecht
behandeld. Je wilt een klacht indienen, maar dat wordt je niet gemakkelijk gemaakt. Het is onduidelijk waar je met
je klacht terecht kunt en je krijgt te maken met ingewikkelde formulieren en lange procedures. Vanaf nu is dit
verleden tijd. Bij KLAGEN.NL, de eerste klachtenservice op internet, kan iedereen gemakkelijk klagen over alle
bedrijven in Nederland.

KLAGEN.NL heeft klagen zo gemakkelijk mogelijk gemaakt. Klachten mogen betrekking hebben op alle slechte
ervaringen met bedrijven in Nederland, zowel met slechte producten als met slechte service. Je hoeft alleen een paar
eenvoudige vragen te beantwoorden en de klachtenservice doet de rest.
Gebruikers van de klachtenservice krijgen binnen 2 dagen een bevestiging van hun klacht. Aan het bedrijf wordt een
klachtenbrief gestuurd, waarin het wordt gevraagd om de klacht snel in behandeling te nemen. Het bedrijf krijgt 14
dagen om te reageren. Als dat niet gebeurt stuurt KLAGEN.NL een herinnering. Klagers hebben hier geen omkijken
naar en worden per e-mail op de hoogte gehouden van de reactie van het bedrijf. De klachtenservice doet er alles aan
om snel tot een goede oplossing te komen.

KLAGEN.NL, de gemakkelijke klachtenservice, is volledig gratis voor consumenten en is te vinden op www.klagen.nl.

KLAGEN.NL
De gemakkelijke klachtenservice
Website: www.klagen.nl
E-mail: info@klagen.nl

Zoekwoorden:

Deel: ' Klagen.nl eerste klachtenservice op Internet '




Lees ook